וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעימי: "מצטער אם מישהו נפגע, ירושלים זה הבית"

7.11.2010 / 14:12

שחקן הפועל ירושלים התנצל באופן פומבי על דברי אביו ופרשת מוצרי החשמל. במועדון האדום טוענים: "מבחינתו הנושא סגור"

סוגיית יובל נעימי והפועל ירושלים קרובה לסיום, כך נראה היום (ראשון), כאשר רכז נבחרת ישראל שחרר הצהרה לתקשורת ובה הביע באופן רשמי ופומבי את התנצלותו. נעימי התנער מדברי אביו, שביקר קשות את המועדון, וכן מכל "פרשת מכשירי החשמל", ונראה מדובר בצעד הראשון לסיום הסכסוך המתארך.

"עברתי תקופה לא קלה בזמן האחרון", אמר נעימי בהודעה. "ברצוני לסיים את הפרשה ולהתמקד בכדורסל ובהצלחת הפועל ירושלים. לאחר המשחק מול מכבי תל אביב פורסמו ידיעות בנוגע למכשירי החשמל. חשוב לי להבהיר כי כל הפרסומים לא היו על דעתי וכי החזרת מכשירי החשמל תואמה איתי מראש. ברצוני להביע את התנצלותי הכנה והעמוקה בפני המועדון ובמיוחד אלה היושבים בראשו, ההנהלה, הצוות המקצועי והאוהדים על כך ששמם הוכפש בצורה קשה ושלא בצדק", הוסיף השחקן. "אני מצטער על כך שמישהו במועדון נפגע. אני רוצה להודות לכל האוהדים הנפלאים על התמיכה הבלתי פוסקת. הפועל ירושלים זה הבית שלי ואני יודע ובטוח כי אף אחד לא ניסה או מנסה לפגוע בקריירה שלי", סיכם נעימי.

למרות האידיליה שמנסים לצייר בקבוצה, גם אם נעימי תיאם את הגעתם של המובילים שלקחו מביתו את מכשירי החשמל, קשה להבין מדוע הפועל ירושלים החליטו לנקוט בצעד תמוה כזה. ולמרות הודעתו המפויסת של נעימי, על קברניטי הקבוצה להאשים רק את עצמם בנזק לתדמית הקבוצה עקב הפרשה. יש לציין שגם בישיבת דירקטוריון שקיימה הקבוצה לפני כשבועיים, דרשו מספר חברי דירקטוריון את עזיבתו של השחקן.

בישיבה הבאה שהתקיימה חברי הדירקטוריון שתמכו בעזיבתו של השחקן, טענו כי השחקן לא התנצל ולא הכחיש את דברי אביו או את פרשת מכשירי החשמל, ועל כן עליו לעזוב. טענות אלו עלו לישיבה לאחר שבשיחות פנימיות זעמו גורמים במועדון על כך שנעימי לא מתנצל, ושהפרשה "הכפישה את שם המועדון ללא צדק", לטענתם . בסיומה של אותה ישיבה, הוחלט כי נעימי יישאר תחת תנאים מחמירים . נראה כי התנאי הראשון להישארותו היתה ההתנצלות הפומבית שיצאה הערב. בירושלים טענו: "מבחינתו הנושא סגור. אנו נעשה ככל שביכולתנו שיובל יצליח ויהיה שחקן מוביל במועדון. יצוין כי אין בכוונתו לדון יותר בנושא בצורה כל שהיא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully