וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: ברק בכר ייעדר כחצי שנה

הדס גרינברג

7.11.2010 / 22:40

המגן נותח והתברר כי הוא סובל משבר בסחוס שיצריך תקופת החלמה ארוכה. גיא חיימוב: "אנחנו גם פראיירים וגם נאיביים"

בעירוני קרית שמונה קמו הבוקר (ראשון) מאוכזבים מאוד בעקבות ה-2:2 מול בני יהודה אמש. כזכור, הקבוצה כבר הייתה ביתרון שני שערים אך שמטה אותו בדקות הסיום, והיכולת הטובה מאכזבת את השחקנים כפליים. העובדה כי הקבוצה לא ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים מתחילה להעלות מחשבות באשר לאופי הקבוצה, ולכך התייחס הבוקר שוער הקבוצה גיא חיימוב שאמר לוואלה! ספורט: "אנחנו גם פראיירים וגם נאיביים. הורדנו הילוך ב-0:2 ואז בני יהודה השתלטה על המשחק, חבל שזה קרה כי אלה שתי נקודות מאוד יקרות, במיוחד ששיחקנו לעיני הקהל שלנו, ואני רק יכול לקוות שנלמד מזה כי אם לא נלמד אז לא עשינו כלום".

על העובדה כי הקבוצה לא ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים הוסיף חיימוב: "מבחינת היופי של הכדורגל שאנחנו מציגים אי אפשר לומר שהמכונה חורקת, אבל מבחינת התוצאות זה נכון, אנחנו שלושה משחקים ללא ניצחון. כרגע אנחנו עוד אנחנו בשלב טוב, צוברים נקודות, אז זה רק עניין של ריכוז ועבודה נכונה. אם היינו משחקים כדורגל רע זה היה עוד יותר מדכא, אבל אנחנו עובדים קשה וחבל שזה לא התבטא אתמול כי המשחק היה בידיים שלנו ונתנו לו לברוח". מעבר לחיימוב, שחקן נוסף בקבוצה התייחס הבוקר למצב ואמר: "איבוד היתרון קרה לנו מול אשקלון ומול אשדוד, זה לא סימן טוב. אנחנו אולי הקבוצה הכי טובה בארץ כרגע, אבל גם הקבוצה הכי נאיבית שיש. חסר לנו משהו כדי ללכת עד הסוף".

בתוך כך, במועדון מאוכזבים מהחלוץ קיילב אקוונוגו שאתמול לא נכלל בסגל. שחקנים בקבוצה מעידים כי החלוץ נראה אדיש באימונים ולא מציג יכולת טובה, מה שהביא את רן בן שמעון להשאיר אותו מחוץ לסגל. בקבוצה מקווים כי הצעד שנעשה אתמול יגרום לאקוונגו לרצות להוכיח כי מקומו כן ברוטציה הקבוצתית.

בצד החיובי, אלעד גבאי שנכנס לנעליו של ברק בכר הפצוע בעמדת המגן הימני עשה עבודה טובה וקיבל מחמאות על כך. בכר עבר הערב ניתוח ובסיומו התברר כי הוא סובל משבר בסחוס שיצריך תקופת החלמה ארוכה. ההערכות הראשוניות מדברות על היעדרות של כשישה חודשים עבור המגן, שכבר נותח בעבר בשתי ברכיו. מדובר במכה קשה עבור קרית שמונה, בעיקר משום שבכר נחשב לבורג חשוב במערך הקבוצתי וכמוביל חברתי הנמצא במועדון כבר שבע שנים.

בקבוצה מרוצים מחזרתו של ברק בדש לסגל לאחר שהחלים משבר בכף הרגל. בדש, שנכנס בדקות הסיום, צפוי לקבל יותר דקות במשחקים הקרובים. שחקן נוסף שהמשיך ביכולתו המצוינת הוא אלרואי כהן, שמרגע חילופו בבני בן זקן החלה קרית שמונה להסתגר. "אלרואי היה עייף אז הוצאתי אותו", הסביר בן שמעון את הוצאתו של הקשר ההתקפי לטובת קשר הגנתי.

מי שנכלל אתמול לראשונה בסגל הקבוצה הוא אסעד עמאשה, אחיו של וויאם עמאשה, שמתאמן עם הקבוצה הבוגרת מתחילת העונה.

(עדכון ראשון: 12:32)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully