וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברז לויסה: "בוא נגמור ב-2:0. תראה איך אנחנו נראים"

7.11.2010 / 8:02

קשר הפועל פ"ת הפתיע בחדר ההלבשה: מגן בית"ר ביקש שלא נשפיל אותם. ההסכם על ביטון יידון שוב בקיץ: "חבל שהושעה"

בהפועל פתח תקוה חגגו אמש (שבת) באוטובוס חזרה הביתה את הניצחון (2:0) הגדול בטדי על בית"ר ירושלים במסגרת המחזור התשיעי של ליגת העל.

שחקני הקבוצה שוחחו ביניהם בעיקר על חולשתה של היריבה מירושלים, אבל הסיפור הבאמת מעניין התרחש בחדר ההלבשה. עוד לפני העלייה לאוטובוס, הקשר הפרואני של פתח תקוה ג'וניור ויסה סיפר לחבריו בקבוצה כי לפני שהוחלף ניגש אליו המגן הצ'ילאני של בית"ר, כריסטיאן אלברז, ואמר לו: "תגיד לחברים שלך שעדיף שייגמר 2:0, לא יותר. אתם יכולים לתת לנו ארבע או חמש, תראה איך הקבוצה שלנו נראית".

האירוע הזה הובא לידיעת חלק אחר של השחקנים גם במהלך הנסיעה הביתה. "היינו המומים ששחקן מבית"ר בא ומבקש שנרחם עליהם ולא נבקיע יותר. הם נראו קטסטרופה, הקבוצה הכי חלשה ששיחקנו נגדם העונה, אבל זה היה נשמע כמו צעד של ייאוש טוטאלי. לא מתאים לשחקן כמו אלברז לדבר ככה". יובל נעים אמר לסובביו לאחר המשחק: "זה המשחק הכי חלש שלנו מאז שהגעתי לכאן, לפני שלושה מחזורים".

אפרופו ויסה, בפתח תקוה קיימת שביעות רצון גדולה ממנו. "זה השחקן שחיכינו לו מאז המחנה", אמרו בקבוצה. "נגד מכבי חיפה הוא להטט עם הכדור, אתמול הוא עשה מה שרצה במגרש. אולי היה טוב לספסל אותו נגד באר שבע, הוא הבין שהוא לא לבד במשחק הזה"

מי ששחרר אנחת רווחה גדולה לאחר שריקת הסיום הוא הבעלים של הקבוצה תומר סיני, שנכנס לחדר ההלבשה וחיבק את השחקנים.

האם איזיקוביץ' יוכל לעמוד בפני הצעות מפתות?

פתח תקוה הפתיעה לא רק בניצחון שלה בירושלים, שהושג שש פעמים בלבד בהיסטוריה שלה, אלא גם בתוצאה שהשיגה. עד כה, בכל ששת הפעמים בהם ניצחה בטדי, היא ניצחה בתוצאה זהה - 0:1. לחלוץ דודו ביטון, היחיד שהבקיע לזכות הקבוצה העונה, יש כבר שמונה שערים והוא מוביל את טבלת מלכי השערים של הליגה. שחקנים בקבוצה אמרו כי יובל נעים טעה בשבוע שעבר כשלא התעקש לשתף את ביטון בהפסד למכבי חיפה.

לאור היכולת של החלוץ, בהפועל פתח תקוה מתכוונים לבקש עוד לפני תום העונה הבטחה מאריק איזיקוביץ' לקבל את ביטון בהשאלה לעונה נוספת. כזכור, על פי ההסכם שנחשף, השחקן יוכל לעזוב לא רק בחודש ינואר הקרוב לקבוצה באירופה, אלא גם בתום העונה לקבוצה ישראלית. איזיקוביץ' הבטיח להנהלת הקבוצה זכות ראשונים על ביטון, שחתום על חוזה לשלוש שנים, מותנה בחתימה על טפסי ההשאלה בקיץ. לא ברור כיצד יגיב הבעלים של טוברוק אם יקבל הצעה מפתה ממכבי חיפה או ממכבי והפועל תל אביב.

הקבוצה תצרף לפחות שחקן הגנה אחד בינואר

יובל נעים זכה לפרגון מחברי ההנהלה על היציבות במשחק ההגנה, אבל הוא מתכוון להמשיך ולחזק את הקבוצה בחלון ההעברות. לפחות שחקן הגנה אחד יצטרף, כנראה מגן ימני. מאז שהגיע לקבוצה, זו ספגה שער אחד בשלושה מחזורים. הבלם גל כהן זכה ללא מעט מחמאות לאחר המשחק, משום שהקרין ביטחון על שאר שחקני ההגנה, בהם ניסן אלקלעי שחוסר הניסיון לא ניכר עליו ודניאל אדו שרשם משחק שקט ובטוח.

הקשר רפי דהן והחלוץ עידו אקסברד ממתינים לתשובת ההתאחדות, שתתקבל כנראה השבוע, לאחר שהגישו תצהירים נגד השופט איתן תבריזי, בהם נטען כי קילל אותם. דהן, כזכור, הורחק משלושה משחקים, אבל ריצה כבר שניים. המשחק השישי ממנו ייעדר יהיה ביום שלישי, במסגרת המחזור האחרון של גביע הטוטו, והוא ייכלל בסגל במשחק הבא מול בני סכנין, שייערך ביום שני הבא בוינטר בעקבות שזרוע חורף באצטדיון רמת גן. המשחק בשלישי מול רמת גן, אגב, ייערך באצטדיון בנתניה.

השוער אוסטין אג'ידה שנכח באימונים בסוף השבוע, הפתיע את אנשי הקבוצה, שהודיע כי יחזור למגרשים בחודש ינואר. אג'ידה צפוי להגביר את קצב האימונים, בתקווה לחזור לאימונים מלאים כבר בחודש הבא. ייתכן ובמצב הנוכחי, אם אכן יחזור, פתח תקוה תשאיל אותו או את השוער הגנאי שלה, ויליאם אמאמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully