וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "זה היה המשחק הטוב שלנו בשנתיים האחרונות"

הדס גרינברג

6.11.2010 / 21:31

מאמן קרית שמונה התקשה להסביר איך איבדה קבוצתו יתרון כפול: "המזל ישתנה בקרוב". קשטן: "אני רואה שינוי לטובה"

בקרית שמונה קיבלו באכזבה גדולה את ה-2:2 הביתי מול בני יהודה, שמנע מהקבוצה לשוב למקום הראשון. המארחים כבר הוליכו 0:2 משערים של אלרואי כהן (19) ועדי אלישע (46), אך פיני בלילי (72) ומשה ביטון איזנו לזהובים. אגב, היה זה המשחק הביתי השני ברציפות בו קרית שמונה לא מנצחת ומסיימת בתיקו 2:2.

"כמובן שאני מאוכזב", הודה רן בן שמעון בסיום. "מדהים אותי שאני מדבר על תיקו לאחר המשחק הטוב ביותר שלנו בשנתיים האחרונות. שיחקנו טוב ונראינו טוב אז קשה לי להתלונן. אני מאמין שהמזל ישתנה בקרוב כי הייתה תצוגת כדורגל מדהימה שלנו. בדקות הכי טובות קיבלנו שער ואז המומנטום השתנה".

המאמן ניסה להסביר מדוע הוציא את המצטיין שלו, אלרואי כהן, לאחר שבני יהודה צימקה ל-2:1: "אלרואי עבד קשה ולא ירד חזרה, הוא היה עייף. לא בגלל החילוף בני יהודה כבשו, זה חלק מהחיים".

המאמן האורח דרור קשטן סיכם: "ברוב דקות המשחק הייתה קבוצה אחת על המגרש - קרית שמונה. יש להם קבוצה דינמית וטובה ואנחנו נתנו להם מתנה עם התחלת המחצית השניה. החל מהשער המצמק שלנו בני יהודה חזרה לעצמה, השווינו ולא היה חסר שננצח בדקות הסיום. נהניתי מקריית שמונה ואני מסתפק בנקודה לאור מה שקרה על כר הדשא".

קשטן דיבר על השיפור ביכולת הקבוצה: "אני רואה שינוי לטובה בקבוצה. זה נכון שלא חיברנו שני ניצחונות, אבל חזרנו מפיגור של שני שערים, הראינו אופי שזה דבר חיובי והתוצאות הטובות תגענה".

משה ביטון המחליף שכבש את השוויון הוסיף: "אנחנו גם מרוצים וגם מאוכזבים. לא צריך להיות חזירים, חזרנו מפיגור 2:0 וכמעט הצלחנו לנצח. אנחנו מודעים לחוסר היציבות ומקווים שזה ישתנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully