וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלמיליאן: "שחקנים עשו שביתה איטלקית"

6.11.2010 / 20:44

מאמן בית"ר ירושלים זעם על האפטיות של שחקניו אחרי ההפסד הביתי להפועל פתח תקוה: "אין מקום לדבר על העתיד שלי"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים רשמה הערב (שבת) משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון, כשהפסידה 2:0 להפועל פתח תקוה באצטדיון טדי, שהיה ריק מקהל בעקבות העונש שספגה הקבוצה על התפרעות אוהדיה במשחק מול בני יהודה. צמד של דודו ביטון המצוין בדקות 40 ו-78 השפיל את הבית"רים וערער עוד יותר את מעמדו של אורי מלמיליאן, ששוב ראה את שחקניו מתנהלים באדישות על המגרש ולא נלחמים כיאה למצב הקשה אליו נקלעו.

"שחקנים עשו שביתה איטלקית", אמר מלמיליאן בסיום. שחקנים שלא השקיעו ולא נלחמו. יש פה שחקנים שחתומים על חוזה ואתה רוצה שיילחמו. שפת הגוף של השחקנים מרגיזה אותי. ברגע שאתה לא משקיע ולא עובד זו בגידה. שחקני כדורגל צריכים לבוא ולעבוד. המאמן תמיד אשם וזה נכון. קבוצה שמפסידה זו אשמה של המאמן, אין ספק. שחקנים צריכים להראות שפת גוף אחרת גם כשהם נכנסים בדקה ה-89".

על האפשרות שיתפטר בעקבות המצב אמר מלמיליאן: "אין מקום לדבר על העתיד שלי. אני בחור מספיק אחראי ויודע מה אני יכול לעשות. יש אנשים שאני צריך לתת בפניהם את הדין. יש תקופות קשות יותר בכדורגל ואין מה לעשות. בית"ר ירושלים היא חלק ממני ומה שצריך לקרות יקרה. כמאמן אתה לוקח אחריות, רק עכשיו סיימנו את המשחק וזה רגע קשה. אני אקבל את ההחלטות שלי".

בבית"ר אמרו הערב כי המעמד של מלמיליאן לא מעורער והחלפתו אינה עומדת על הפרק. במועדון הדגישו כי לא יפטרו את מלמיליאן וכי גם אם ירצה להתפטר, בהנהלה לא ייתנו לו. בבית"ר האשימו את השחקנים ביכולת של הקבוצה, אולם סבורים כי מתוך היכרות עם מלמיליאן לא מן הנמנע שיגיש את התפטרותו ביממה הקרובה.

עידן טל, שנאלץ לנסות לשכנע את דריו פרננדז להיכנס למשחק כשמלמיליאן הקים אותו מהספסל בדקה ה-69, אף צעק לעברו בדקה ה-80 להתחיל לרוץ. "זה ערב עצוב", סיכם טל. "כולם רואים שאנחנו לא טובים ומי שלא אכפת לו גם רואים את זה. הקבוצה לא משחקת, אז לפחות שניתן קצת מעצמנו. זה נראה רע מאוד וזה מעצבן. צריך להוציא את הקבוצה מהמצב שהכנסנו את עצמנו אליו. שחקנים צריכים לתת הכל על המגרש, המאמן לא האשם הבלעדי. הבעיה היא אצל כולנו. זו לא האשמה של המאמן או של שחקן זה או אחר, כולנו נראים לא טוב".

גורם במועדון התייחס לאפטיות המופגנת של פרננדז ואמר: "שימשיך לתת לאנשים שמנהלים אותו להוביל אותו אל התהום, אנשים חובבנים הורסים לו את הקריירה". אחרי המשחק אמר מלמיליאן לאנשים בקבוצה: "איך שדריו נכנס ראיתי מה הוא עושה ולא הפסקתי לצעוק עליו. בגול השני שלהם הוא הרים ידיים ולא ניסה למנוע את הבעיטה".

מהעבר השני חגגה הפועל פתח תקוה ניצחון ליגה ראשון, ויובל נעים, שטרם ראה את קבוצתו כובשת בשני משחקיו על הקווים מאז החליף את אלי מחפוד, היה מרוצה מאוד בסיום: "בסך הכל היינו הרבה יותר טובים מבית"ר. שחקנים רצו ונלחמו, אבל לפעמים מאבדים ביטחון אחרי שקבוצה לא מנצחת שלושה חודשים. אבל בסך הכל ניצחנו ואני מרוצה. יש פה הרבה עבודה, נצטרך לצרף שלושה או ארבעה שחקנים כדי להתקדם. היום אנחנו שמחים ומחר נחשוב כבר על בני סכנין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully