וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל עכו: אלי כהן הולך על הגנה

הדס גרינברג

6.11.2010 / 22:03

המאמן מתכנן שלושה קשרים אחוריים: אלמליח, בנימין וראדי, מול בקופסא (א', 20:00, ספ' 1). נחום, דגני וקפוראלה בספק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

בעונה שעברה הפועל עכו לא הצליחה לנצח את מכבי נתניה בשני המפגשים בין הקבוצות בליגת העל. המשחק הראשון הסתיים ב-1:1 באצטדיון גרין כשאת שני השערים כבשו שחקני נתניה, הראשון עצמי של אוראל דגני והשני של חן עזרא. המפגש האחרון בין השתיים התקיים בקופסה בינואר 2010 ובו כבשו היהלומים את הגול הראשון והמנצח שלהם בדקה ה-94 מרגלו של אלמוג כהן. למעשה, הניצחון האחרון של עכו בקופסא הושג בליגה הלאומית בחודש אפריל 2005 (0:3). לעומת הפועל עכו, המאזן של אלי כהן שאימן את רעננה בעונה החולפת טיפה יותר מרשים לאור העובדה שלא הפסיד לנתנייתים כשסיים את שני המפגשים בתיקו 1:1.

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

בעקבות תוצאות השבת, הצהובים יודעים שניצחון יקפיץ אותם אל המקום השני. במועדון הוציאו כרטיסים במחיר אחיד (30 שקלים) ומקווים שהאוהדים ימלאו את הקופסא וידחפו את הקבוצה. נתניה, שלא ניצחה במגרשה בשני משחקי הבית האחרונים, מוטרדת מלא מעט פציעות. שחקני ההגנה אוראל דגני ומריאנו קפוראלה לא התאמנו בצורה סדירה, כשהקפטן דגני צפוי לעלות עם זריקה. גם ניר נחום סובל ממתיחה ולא ברור אם יהיה כשיר לפתוח, כשמאור אסור נמצא בכוננות להרכב. עומר פרץ, אופיר עמרם ועומרי בן הרוש הפצועים ייעדרו מהסגל בגלל פציעה.

הפועל עכו:

בהפועל עכו מקווים להמשיך במומנטום הטוב שהניב להם 10 נקודות מ-12 אפשריות בארבעת המשחקים האחרונים. באימון המסכם היום הקרין אלי כהן לשחקניו קטעי וידאו משלל משחקים של נתניה מפתיחת העונה ואמר להם: "מדובר במשחק חשוב מאוד עבורנו. מכבי נתניה זו קבוצה שאוהבת לרוץ. שימו עין על חן עזרא, פיראס מוגרבי ואחמד סבע בחלק הקדמי, אלו שחקנים מהירים מאוד שיודעים ללחוץ וטובים באחד על אחד".

מעבר לשמות הללו, התייחס כהן גם לקובי דג'אני שמנהל את משחקה של נתניה מאחור ודלה ימפולסקי המסוכן. כהן צפוי לערוך שינוי אחד לעומת ההרכב שתורגל אתמול (שישי) באימון עכו, כשליעד אלמליח צפוי לפתוח במקומו של ניקולס פלצ'וק ולא מוחמד כליבאת כפי שתורגל. מה שאומר שהקישור האחורי יורכב משלושה שחקנים: בן בנימין, אלמליח ומהראן ראדי, שערך אימון מלא לאחר שנעדר אתמול עקב מחלה והוא יהיה כשיר למשחק.

יעמוד למבחן

מכבי נתניה - ליאוניד קרופניק

הבלם הוותיק לא היה בתוכניות של ראובן עטר בקיץ, אבל מקרים מניסיונו על הקבוצה הצעירה שנבנתה בקופסא. נקודת התורפה של קרופניק תמיד הייתה התמודדות מול חלוצים מהירים. בראשון מחכים לו הצמד ערפאת את דיין, שכבשו יחד 11 שערים בליגה. אם נתניה חושבת צמרת, קרופניק יצטרך להוכיח שהוא מסוגל להיות המנהיג בחולייה האחורית, שספגה רק שבעה שערים עד כה.

הפועל עכו - ליעד אלמליח

בשבועות האחרונים עולה הקשר בעיקר מספסל המחליפים, יצטרך להוכיח למאמן שלו אלי כהן שמקומו בהרכב על אף התחרות הקשה מול "הבאנקרים" מהראן ראדי, בן בנימין ואיברהים עבדול ראזאק. אלמליח יצטרך להראות שהרכב מנצח דווקא כן אפשר לשנות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: קרלוס אריאס, אוראל דגני (עדי נמני), מריאנו קפוראלה, ליאוניד קרופניק, טל מעבי, ניר נחום (מאור אסור), קובי דג'אני, חן עזרא, דלה ימפולסקי, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

הפועל עכו: דודו גורש, שמעון הרוש, איציק כהן, דימקאו פידליס, רן קוז'וך, בן בנימין, מהראן ראדי, ליעד אלמליח, איברהים עבדול ראזאק, רועי דיין , ג'קו עראפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully