וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכו: ראדי בספק, כליבאת במקום פלצ'וק

הדס גרינברג

5.11.2010 / 15:35

הקשר לא הגיע לאימון עקב מחלה, אלמליח בכוננות להחליפו מול נתניה. כליבאת יקבל את המקום בהתקפה לצד דיין וערפאת

בהפועל עכו נמשכות ההכנות לקראת המפגש מול מכבי נתניה ביום ראשון. קשר הקבוצה מהראן ראדי לא הגיע היום (שישי) לאימון עקב מחלה והוא נמצא בספק למשחק. בצוות המקצועי מקווים מאוד כי ראדי ישוב מחר לאימונים ויערוך את האימון המסכם עם הקבוצה לאור חשיבותו והכושר הטוב בו מצוי לאחרונה. במידה שראדי לא יהיה כשיר, ליעד אלמליח ימלא את מקומו בקישור האחורי.

מי שיעדר בוודאת הוא הבלם גבע ברקאי שסובל מפציעה בקרסול וערך היום אימון ריצה בלבד. ברקאי מנסה לשוב בהדרגתיות על מנת לא להזיק לאזור הרגיש ממנו הוא סובל כבר תקופה ארוכה. מי שימשיכו לפתוח כצמד בלמים הם איציק כהן ודימקאו פידליס.

שינוי נוסף שמתכנן אלי כהן לערוך בהרכב היא הרכבתו של מוחמד כליבאת ב-11 על חשבונו של ניקולאס פלצ'וק. כליבאת, שנכנס כמחליף בניצחון על קריית שמונה והרבה לאיים על השער, כבש את השער השלישי המרהיב ויקבל את ההזדמנות להמשיך עם היכולת הטובה הפעם מהדקה הראשונה. באשר לפלצ'וק בקבוצה מאוכזבים מהיכולת של החלוץ בשבועות האחרונים ומקווים כי ישוב לכושר הטוב יותר שהציג בתחילת העונה. צמד החלוצים, רועי דיין וג'קו ערפאת, צפויים להמשיך יחדיו בחוד ההתקפה לאור יכולתם הטובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully