וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: מפגשי פסגה מהסוג השני

6.11.2010 / 10:41

טמפה ביי תתארח באטלנטה וקנזס סיטי באוקלנד בקרבות צמרת מפתיעים. הקולטס בפילדלפיה, סן דייגו ביוסטון

כמו בכל השבועות האחרונים, מינסוטה שוב עמדה במרכז העניינים, הפעם עם הניפוי של רנדי מוס מהסגל. בראד צ'ילדרס מנסה להחזיר את הקבוצה אליו, אבל המאמן ממשיך לספוג את חצי הביקורת ויש לכך סיבה טובה. יותר מכך, הבעלים זיגי ווילף שקל לפטר את צ'ילדרס בגלל הסיפור הזה, ובכל מקרה נראה שזו העונה האחרונה של המאמן במינסוטה. לא ברור מי אשם יותר בפיאסקו, ווילף או צ'ילדרס, מה שכן ידוע הוא ששום דבר לא הולך בקבוצה הזו כמו שצריך עוד מיוני.

בתחום הנבואה נשארנו שוטים, כשעם 7 מ-13 עלה המאזן ל-60 מ-117, הספק לא מרשים של 51.2 אחוז. ועכשיו, בואו נראה מה מכינות לנו הרשתות (שימו לב, חזרנו לשעון חורף גם בארצות הברית).

רנדי מוס שחקן מינסוטה וייקינגס. Stephan Savoya, AP
עכשיו נשאר רק לראות מה ג'ף פישר יעשה אתו. מוס/AP, Stephan Savoya

METV:

20:00: דטרויט - ניו יורק ג'טס

23:15: פילדלפיה - אינדיאנפוליס

FOX:

20:00: מינסוטה - אריזונה

23:15: סיאטל - ניו יורק

ESPN:

3:15, בין ראשון לשני: גרין ביי - דאלאס

3:30, בין שני לשלישי: סינסינטי - פיטסבורג

פייטון מאנינג שחקן אינדיאנפוליס קולטס. AP
פייטון מאנינג שוב על המסכים שלנו/AP

הג'טס, הליונס - מה המגמה? (שעה ראשית: 20:00)

דטרויט (5:2) - ניו יורק ג'טס (2:5)

אחרי שבוע החופש חזרו הג'טס חלודים וספגו מפלה ביתית שכללה 0 נקודות התקפיות מול גרין ביי. רקס ריאן יודע שהפסד נוסף בדטרויט עלול ליצור מערבולת מסוכנת, מסוג אלה שמנעו בשנים האחרונות מהג'טס להגיע לפלייאוף. מולם, יעמדו מת'יו סטאפורד וקלווין ג'ונסון המרגש, ששיתפו פעולה לשלושה טאצ'דאונים בניצחון על וושינגטון בשבוע שעבר. צריך לקחת בחשבון שלליונס יש ממוצע של 28.2 נקודות התקפיות למשחק משבוע 2, מה שמבטיח התמודדות מעניינת.

התחזית: ניצחון לג'טס


אטלנטה (2:5) - טמפה ביי (2:5)

סוכנויות ההימורים הציבו את הפאלקונס על ליין של 9.5 נקודות על הבאקס, מה שאומר שמבחינת לאס וגאס, לפחות, אטלנטה פייבוריטית ברורה. שתי עובדות שעומדות לזכות ג'וש פרימן וחבריו: האחת, יש להם אופי, והשנייה היא שהם משחקים בחוץ טוב יותר מאשר בבית. טמפה ביי חטפה את מקס הול ודרק אנדרסון מאריזונה ארבע פעמים בשבוע שעבר, מול מאט ריאן זה יהיה קשה יותר.

התחזית: אטלנטה


קרוליינה (6:1) - ניו אורלינס (3:5)

המפגש השני ב-NFC דרום יתקיים בשארלוט, שם תנסה ניו אורלינס לגלות יציבות לאחר הניצחון הגדול על פיטסבורג בשבוע שעבר. רג'י בוש החל לערוך אימוני כשירות ובדרך חזרה לקבוצה, אם כי השבוע כנראה לא יראה עדיין סנאפים. הבעיה הגדולה של הסיינטס השנה הייתה עד כה דווקא נגד קבוצות מהסוג של קרוליינה, נמושות נחותות שתפסו את הקדושים לא מוכנים. האם מאט מור והפנת'רס יעמדו במשימה?

התחזית: לא


מינסוטה (5:2) - אריזונה (4:3)

שתי הקבוצות יודעות שהן בדרך לקטסטרופה, ואם אפשר לשים לזה סוף, עכשיו זה הזמן. ברט פארב נפצע בלסתו בהפסד לפטריוטס, אבל הוא כבר דרוך ומוכן לעלות שוב למגרש. ייתכן שהוא יקבל לצידו את התופס שאתו עבד בצורה מושלמת בעונה שעברה, סידני רייס שחוזר מפציעה ארוכה. דרק אנדרסון יפתח בקרדינלס, לאחר שכמעט הוביל אותם למהפך מול טמפה ביי.

התחזית: הפתעה - ניצחון לאריזונה

סקוט פוג'יטה שחקן קליבלנד בראונס מפיל את דרו בריס שחקן ניו אורלינס סיינטס. Gerald Herbert, AP
הסיינטס מתקשים דווקא נגד קבוצות נחותות, ודרו בריס צריך לדאוג שלא יחזור הפיאסקו מול קליבלנד מלפני שבועיים/AP, Gerald Herbert

בולטימור (2:5) - מיאמי (3:4)

הרייבנס חוזרים משבוע החופש והם תמיד פייבוריטים בבית, אבל צריך לזכור שהדולפינס עדיין לא הפסידו העונה בחוץ, ובשבוע שעבר חזרו עם ניצחון נאה מסינסינטי. הם הקבוצה החמישית בהיסטוריה שפותחת עם מאזן 0:4 בחוץ ו-0:3 בבית, ומעניין יהיה לראות אם ישיגו ניצחון חמישי מחוץ לפלורידה. מעניין יהיה לראות אם צ'אד הני יצליח לגמוא את היארדים שעבר ריאן פיצפטריק לפני שבועיים בבולטימור (382). הרייבנס עומדים על מאזן 1:7 לאחר שבוע חופש מאז 2002.

התחזית: הוא יעזור להם גם הפעם. ניצחון לבולטימור


בפאלו (7:0) - שיקגו (3:4)

הבילס עדיין ללא ניצחון, אבל בשבועיים האחרונים התקרבו מאוד למטרה לאחר שהפסידו בשתי הארכות, בבולטימור ובקנזס סיטי. עכשיו הם מארחים את הברס, שהיו זקוקים לשבוע החופש כדי לעצור את המומנטום השלילי. שון מרימן הגיע לבפאלו ביום שישי, אבל לא ישחק. "כל מה שאנחנו צריכים הוא להשיג ניצחון אחד", אמר הקוורטרבק ריאן פיצפטריק, "בשביל זה אנחנו צריכים שדברים יתחילו לפעול בכיוון שלנו".

התחזית: יש מצב לניצחון ראשון של הבילס, אבל (כולם ביחד): לא מהמרים על בפאלו!


קליבלנד (5:2) - ניו אינגלנד (1:6)

בשקט-בשקט הפכו הפטריוטס לקבוצה בעלת המאזן הטוב בליגה, קצת מפתיע ביחס לחומר שיש להם. ניו אינגלנד מתחילה להראות ניצוצות של הקבוצה הישנה והטובה מתחילת העשור, גם אם היא רחוקה משם עדיין. ייתכן שתצטרך להסתדר ללא פאט צ'אנג ודיון בראנץ' הפצועים (דיון בראנץ' פצוע? סקופ רציני!). בבראונס, קולט מק'קוי יערוך פתיחה שלישית ברציפות.

התחזית: ניצחון לפטריוטס


יוסטון (3:4) - סן דייגו (5:3)

משחק חשוב ביותר לשתי הקבוצות, מאחר שהצ'ארג'רס חייבים ליצור לראשונה העונה רצף של שני ניצחונות ולשמור על הפער ממובילות ה-AFC מערב, כשהטקסאנס יודעים שבמקרה של הפסד נוסף, אינדיאנפוליס תתחיל לתת גז כמו תמיד. אנטוניו גייטס בסימן שאלה גדול בסן דייגו, שעדיין לא תקבל בחזרה את וינסנט ג'קסון המושעה. יוסטון חייבת להראות ריכוז ולחזור לתת את ההצגות שנתנה בתחילת העונה.

התחזית: ניצחון לצ'ארג'רס

ריאן פיצפטריק שחקן בפאלו בילס. Gaile Burton, AP
יש מצב שפיצפטריק והבילס ישיגו ניצחון ראשון, אנחנו פשוט לא נהמר על זה/AP, Gaile Burton

הג'איינטס בדרך לעוד ניצחון? (שעה ראשית: 23:05-23:15)

סיאטל (3:4) - ניו יורק ג'איינטס (2:5)

הג'איינטס פתחו רע את העונה, אבל למשחק הזה הם מגיעים עם מומנטום רציני, מאלה שדחפו אותם להגיע פעמיים לסופרבול בעשור האחרון. בנוסף, הסיהוקס ייאלצו לשחק בלי מאט האסלבק, הסובל מזעזוע מוח, ויעלו את צ'רלי וייטהרסט לפתיחה הראשונה שלו בקריירה.

התחזית: ניצחון לג'איינטס


אוקלנד (4:4) - קנזס סיטי (2:5)

שניים מהלהיטים הגדולים של הליגה ייפגשו בקולוסיאום. הריידרס מגיעים אחרי שתי תצוגות מרשימות משני עברי הכדור, כשהצ'יפס גילו אופי ונזקקו להרבה מזל כדי לנצח את בפאלו, מה שלא מפחית מגודל ההישג שלהם עד כה העונה. לא משנה מה תהיה התוצאה, זו התמודדות מרתקת שתוכרע בעיקר על הקרקע, בקרב בין דארן מקפאדן ומייקל בוש מאוקלנד לג'מאל צ'רלס ותומאס ג'ונס מקנזס סיטי. ג'ייסון קמפבל, ששיחק היטב במשחקים האחרונים, יפתח בריידרס בעמדת הקוורטרבק.

התחזית: אוקלנד ראויה לקרדיט. ניצחון לריידרס


פילדלפיה (3:4) - אינדיאנפוליס (2:5)

אחרי פתיחה מגומגמת משהו, הקולטס נראים בדרך לעוד עונה של 12 ניצחונות פלוס. כדי שזה יקרה, הם יצטרכו, בין היתר, לנצח בעיר האחווה. מייקל ויק הבריא לחלוטין, וצפוי לפתוח במקום קווין קולב. דשון ג'קסון חוזר גם הוא לפילי, עם קסדה מיוחדת שנועדה למנוע זעזועי מוח. בשלב זה, לא ברור כמה זמן, אם בכלל, ישחק. באינדי, למרות הצלחתו של מייק הארט יקבל דונלד בראון לא מעט נשיאות. פייטון מאנינג ינסה לתפעל את ההתקפה למרות חסרונם של לא מעט שחקני מפתח, בהם אנתוני גונזאלס, שחזר למשחק אחד, נפצע בברך ויחמיץ את כל העונה. עד כה, הוא עשה זאת בהצלחה, אולי משום שהוא פייטון מאנינג.

התחזית: ניצחון לאיגלס

הצ'אנס האחרון של סינסינטי

גרין ביי (3:5) - דאלאס (6:1) - 3:15, בין ראשון לשני

לאחר הניצחון הגדול במדולנדס, חוזרים הפאקרס הביתה למפגש עם הקאובויס החבולים. ארון רוג'רס לא ניפק טאצ'דאון בשבוע שעבר, ובבית בלמבו פילד ינסה להפיק יותר יחד עם גרג ג'נינגס, התופס המרכזי שלו. הקאובויס הולכים מדחי לדחי, וינסו להימנע מהפסד נוסף וצניחה למאזן 7:1. רק תזכורת, הם היו מועמדים להגיע עד הסוף העונה. ג'ון קיטנה ימשיך להוביל את הבוקרים, השאלה הגדולה היא איך תתפקד ההגנה שספגה 35 נקודות מג'קסונוויל בבית.

התחזית: לא טוב. ניצחון לפאקרס


סינסינטי (5:2) - פיטסבורג (2:5) - 3:30, בין שני לשלישי

הבנגאלס הפסידו ארבעה משחקים ברציפות ונראים רע מאוד, למרות תפוקה התקפית טובה של קרסון פאלמר וטרל אואנס. "אני לא יודע אם יש הרגשה גרועה מזו, להפסיד ככה ארבעה משחקים", אמר קרסון פאלמר על העובדה שבכולם ההפרש עמד על פוזשן אחד בלבד. פיטסבורג מגיעה כועסת לאחר ההפסד בניו אורלינס והקנס שספג ג'יימס הריסון מהליגה על פגיעה בדרו בריס. השאלה היא כיצד יתועל הכעס הזה.

התחזית: ניצחון לסטילרס

טרל אואנס שחקן סינסינטי בנגאלס. Ed Reinke, AP
האם סופסוף הטאצ'דאונים של אואנס יספיקו גם לניצחון?/AP, Ed Reinke

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully