וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאידמק: "אשאר בעלים רק אם אוכל לסייע"

5.11.2010 / 13:01

הבעלים של בית"ר ירושלים נפגש עם ברקת וקורנפיין, אך אין עוד שינויים בבעלות. מלמיליאן לשחקנים: "אתם נראים כבויים"

האם מתוכננים שינויים בקרוב בבית"ר ירושלים? היום (שישי) נפגשו ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, הבעלים של הקבוצה, ארקדי גאידמק, ויושב ראש המועדון, איציק קורנפיין, אך נראה שבינתיים אין כוונה לבצע שינויים משמעותיים. גאידמק עצמו התראיין ל'רדיו ירושלים' ואמר: "הייתה פגישה טובה. דיברנו על העתיד של בית"ר. דיברנו על איך נמשיך ונעזור לבית"ר".

גאידמק הוסיף בראיון כי גם נושא גומא אגייאר עלה על הפרק. "דיברנו גם על אגייאר, אך כרגע אנחנו ממשיכים כרגיל. אני חייב קודם כל לדאוג לייצב את עסקיי לפני שאתעסק בלתת עוד כסף לבית"ר. אגייאר בן אדם מאוד רציני, אבל אנחנו צריכים קודם כל להתארגן ולעשות חושבים ובעוד מספר חודשים נחליט יחד עם קורנפיין וראש העיר מה לעשות.

"אם אוכל לסייע ולשפר את הקבוצה, אני רוצה להישאר הבעלים. אני לא רוצה סתם להישאר הבעלים. בכל מקרה, אני לא פוסל אפשרות לפגוש את גומא אגייאר", הוסיף הבעלים.

גם שחקן העבר ז'אן טלנסניקוב נשאל על הנעשה בבית"ר ואמר: "אני מרגיש שיש נתק גדול בין החיבור של הקבוצה לאוהדים. אני מרגיש את זה באווירה בעיר ושומע את האוהדים. אי אפשר לעבוד על הקהל ועל הדרישות שלו לראות שחקנים נותנים מאה אחוזים. המועדון צריך לבנות חזון מחודש ולדעת מה הוא רוצה כי מרגישים את הנתק בכל מקום. יש בקבוצה שחקנים טובים ומאמן טוב אך הבעיה היא שאורי לא נשפט לטווח הארוך ולכן קשה לבנות כאן משהו. שחקני בית צריכים למצוא את המטרות ואת הדרך והם לא מסונכרנים עם המטרות האלה".

הקבוצה ערכה היום אימון לקראת המשחק בשבת נגד הפועל פתח תקוה, כאשר אורי מלמיליאן נראה גוער בשחקנים ואומר להם: "אתם נראים כבויים, המצב לא נראה טוב". אחד השחקנים ניסה להסביר, כשאמר: "לפעמים מוטיבציה גבוהה נראית מבחוץ כמו אפאטיות, אבל שחקנים באמת רציניים ורוצים לנצח את המשחק בשבת".

בינתיים מלמיליאן שומר את הקלפים קרוב לחזה, אבל נראה שבסופו של דבר תומר בן יוסף יחזור להרכב לעמדת הבלם, אלי דסה לעמדת המגן הימני, עידן טל ואבירם ברוכיאן לקישור וחן עזריאל לחוד ההתקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully