וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: שכטר מתאמן, ידין ודה סילבה מתנדנדים

החלוץ שב לאימונים בתקווה שיהיה כשיר לחיפה. ידין צפוי לשחק עם זריקה, לגבי דה סילבה יוחלט בהמשך. 300 כרטיסים נותרו

הפועל תל אביב שבה הבוקר (שישי) להתאמן לאחר יום מנוחה שקיבלו השחקנים. מהאימון נעדרו אביחי ידין ודגלאס דה סילבה הפצועים. השניים אמורים מחר לנסות ולערוך אימון קל, ביום ראשון לערוך אימון מלא, כשהתקווה היא שהשניים יהיו כשירים לקראת המשחק המסקרן מול מכבי חיפה ביום שני בקרית אליעזר.

במקרה של ידין, ככל הנראה הקשר אכן ישחק, וגם אם ירגיש כאבים יעלה לשחק עם זריקה בקרית אליעזר. בעניין דה סילבה, בצוות הרפואי ימתינו לראות אם יוכל להתאמן ובאיזה קצב, ורק אז יוחלט אם ישחק. הבלם שביקר באימון אמר היום שהוא חש יותר טוב, ומחר כאמור ינסה לערוך אימון קל. מי שאמור להחליפו בהרכב הוא ביוואן פרנסמן.

בניגוד לשניים, מי שחזר היום להתאמן (אימון ריצה בלבד) הוא איתי שכטר. החלוץ ינסה מחר להגביר את קצב האימון, ואם ירגיש בטוב סיכויים טובים שישחק בקרית אליעזר.

בגלל שלוש הפציעות והעובדה שעדיין קיימת התלבטות לגבי ההרכב, המאמן אלי גוטמן לא תרגל היום הרכב במהלך האימון. ההתלבטות המרכזית של גוטמן היא במרכז השדה. אם אביחי ידין, כפי שמסתמן, אכן יהיה כשיר, גוטמן יצטרך להכריע מי יישאר על הספסל - סלים טועמה או שי אבוטבול.


אוהדי הפועל תל אביב הסתערו היום על הכרטיסים למשחק, ואחרי שהבוקר הוצעו למכירה 1,800 כרטיסים לטובת האדומים, נותרו למכירה 300 בלבד, שיימכרו באתר של משרד הכרטיסים "לאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully