וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "שחקנים גדולים חיים בשביל משחקים גדולים"

5.11.2010 / 12:49

מאמן מכבי חיפה שוב ערך אסיפה לקראת הפועל ת"א: "לא אטריף אתכם מעכשיו. ניצחון ייתן לנו פוש". דוידוביץ' תורגל בהרכב

אוהדי מכבי חיפה רכשו הבוקר (שישי) 500 כרטיסים נוספים מתוך 1,000 הכרטיסים שנותרו אתמול. במשרדי גרבר מעריכים שעד אחר הצהריים יישארו עשרות כרטיסים בודדים, שיאזלו כנראה מחר.

אחרי שזכו אתמול ליום חופש, שחקני מכבי חיפה שבו הבוקר לכפר גלים. החלוץ שלומי אזולאי שלא התאמן שלשום תורגל היום בהרכב והמשמעות היא שמוחמד גדיר שעורך אימונים מלאים יעלה כנראה מהספסל. השוער ניר דוידוביץ' שאמור להיכלל בסגל תורגל בהרכב וצפוי לפתוח. לפיכך, השוערים אמיר אדרי שחזר להתאמן ותום אלמדון, שנכלל בסגל במשחקים האחרונים, נמצאים בעמדת המתנה.

עידן ורד ערך גם היום אימון אישי עם כדור וביום ראשון יודע אם יהיה בסגל, כשהמגמה של לוי היא לא לסכנו. אייל גולסה יצפה במשחק מהיציע. אלישע לוי שוחח היום עם שחקניו לקראת המשחק ואמר להם: "אני לא רוצה להטריף אתכם כבר מעכשיו לקראת המשחק. אנחנו נבוא מוכנים. שחקנים גדולים חיים בשביל משחקים גדולים והמשחק הזה לא יכריע. אם ננצח זה ייתן לנו 'פוש' להמשך".

המשטרה ממשיכה להזהיר את אוהדי הפועל, שמסתערים על הקופות בבלומפילד, שלא לרכוש כרטיסים ליציעי חיפה. במשטרה מזהירים כי אוהדים כאלו יורחקו מהאצטדיון וייתכן שאף יעוכבו לחקירה. כמות הסדרנים, כך נקבע אתמול, תהיה כמעט פי שלושה מהממוצע במשחקי ליגה, זאת מחשש להתפרעויות של אוהדים, לאור המאבק בין הקבוצות בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully