וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה: השערים יזרמו כמים?

דוד שומר על הרכב מנצח והתרכז בסיומות חלוצים מול השער. האדומים התאמנו עם מים זורמים בקרית חיים (ש', 19:00, אין שידור)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

למזלה של מכבי פתח תקוה, הטראומה מהעונה שעברה ששמה ערן לוי כבר הסתלקה (שלושה שערים בשני מפגשים, פתח תקוה אגרה נקודה בשני מפגשים), עכשיו רק נשאר לה לעשות מה שלא עשתה מאז עונת 2004/5, עונת הירידה של האדומים שבה היא הכתה פעמיים.

הנתון המעניין ביותר מהמפגשים באותה עונה היו כובשי השערים: עומר גולן כבש את שער הניצחון ב-0:1 קטן בפתח תקוה, וב-0:3 המשכנע בקריית אליעזר השתתפו רוביל סרסור, אסי משיח וגולן – כולם שחקנים פעילים בקבוצה היום. הפעם האחרונה שהאורחת ניצחה הייתה הרחק משם, בעונת 2001/2. זה היה קרב מרתק ו-2:3 גדול לאדומים. קובי רפואה ואיסמעיל עאמר נכנעו לאלין מינטואן, אלי אברבנל ואולג יילשב. אילו שמות, הא?

מעבר למפגשי העבר בשני המועדונים הללו, נראה שאם הפועל חיפה רוצה לצאת עם נקודות היא חייבת לשפר את התקפת הקבוצה. בחמשת המחזורים האחרונים כבשו האדומים רק ארבעה שערים בלבד בעוד שחניכיו של דוד הרשיתו לא פחות מ-12 פעמים באותה כמות משחקים.

מפתחות והכנות

מכבי פתח תקוה:

פרדי דוד לא עוצר את ההרכב המנצח שלו. אחרי שההגנה שמרה על רשת נקייה במחזור שעבר וההתקפה שלו ממשיכה להכות את הגנות הליגה, המאמן מעדיף לשמור על אותו קו ולקוות שלא יהיו הפתעות. באימון אמש (חמישי) צפו השחקנים במשחק האחרון וניתחו טעויות. המגן קובי גנון (רגישות בגיד האכילס) ערך אימון מלא ויהיה כשיר למשחק. אלירן דנין ימשיך לשבת על הספסל. באסיפה המסכמת אמר דוד לשחקנים: "אתם צריכים לבוא מרוכזים ומוכנים למשחק. לא מדובר בקבוצת צמרת. אנחנו צריכים להיות מרוכזים מול השער".

אם בשבועות האחרונים המאמן שם דגש על העמידה הטקטית והקרין קלטות של קבוצות גדולות מאירופה, הפעם הסיומות מול השער עמדו במרכז האסיפה. דוד הקרין את השערים שנכבשו בסוף השבוע בליגות הגרמנית, ספרדית ואנגלית והסביר איך החלוצים צריכים לעשות את זה טוב יותר. גם משחקי תחתית נכללו בתקצירים שערך. אחרי שדני פרדה ירד לאמן קבוצת ילדים, הוא ייכלל כנראה בסגל למשחק, כשההחלטה הסופית בעניין תתקבל מחר. ואם הקבוצה משחקת טוב, יש שינוי גם בגזרת האוהדים. כן, אוהדים. במועדון הודיעו על ביקוש מחודש למנויים בשבוע האחרון. "ישנו גידול מתמיד בכמות הצופים במשחקי הבית והחוץ", הסבירו.

הפועל חיפה:

חיפה יצאה מאוד מעודדת מהמשחק האחרון נגד מכבי תל אביב וחזרה להתאמן כרגיל עם מים זורמים בקרית חיים. למרות הביטחון שקיבלה מהמשחק ביום שני האדומים יודעים כי הם חייבים מחר את שלושת הנקודות בכדי לצאת סופית מהתקופה הלא טובה שעברה על המועדון: "אתם חייבים לעלות מחר עם אותה מוטיבציה ונחישות שהבאתם מול מכבי תל אביב", אמר היום ניצן שירזי באסיפת הקבוצה. "יש לפתח תקווה התקפה מסוכנת מאוד ונצטרף להיזהר מהם, אבל אחרי חמישה משחקים צריך לחזור עם ניצחון מחר".

חיפה לא תערוך מחר שינויים בהרכב מלבד הכללתו של סשה סטויאנוביץ' בהרכב. למרות שהשתתף באימון היום, הקשר עדיין לא כשיר במאת האחוזים ונראה כי הוא יפתח על הספסל מחר ואת מקומו אמורים לתפוס או רן אבוקרט או אמיר אבו ניל. מלבד אותו שינוי שירזי יפתח באותו ההרכב שעלה מול הצהובים ביום שני.

יעמדו למבחן

מכבי פתח תקוה: טל בן חיים

ההבדל בין עונה טובה לעונת פריצה נוצר בדברים הקטנים, בין החמצות גדולות לשערים קלים. טל בן חיים פתח את העונה הנוכחית בניגוד גמור לכל מה שציפו ממנו – התדמית השתפרה, הבעיטה הולכת למסגרת והמהירות הופכת לתכונה טובה ולא לפוטנציאל מתסכל. אם בן חיים ימשיך לכבוש בקצב הזה, הוא גם יתמודד עם תואר מלך השערים. יחד עם עומר דמארי ועומר גולן, משהו טוב חייב לקרות לילד הזה. אסור לו להפסיק עכשיו.

הפועל חיפה: טברטקו קאלה

בקיץ אחת ההפתעות שהגיעו לקרית חיים הוא ללא ספק השוער קאלה הקרואטי. לאחר שנים שלא היה שוער בעל שיעור קומה בין הקורות של הפועל חיפה, קאלה הגיע להשלים את החסר, אך עדיין לא הראה ממש את היכולת שאפיינה אותו בשנים האחרונות בליגת העל. מחר השוער יפגוש את ההתקפה החמה בליגה ומשחק טוב שלו יכול לתת לחיפה נקודות חשובות להמשך הליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'; אורי אוזן, מוראד מגמאדוב, ג'ו ביזרה, קובי גנון; יוסי אופיר, סבסטיאן סנסוני, מיכאל זנדברג, טל בן חיים; עומר גולן, עומר דמארי.

הפועל חיפה: טברטקו קאלה, עומר ורד, סביטי ליפנייה, גולן חרמון, אייל טרטצקי, אושרי רואש, יוסי דורה, גל אראל, רן אבוקרט (סשה סטויאנוביץ), חנן ממן, עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully