וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל פתח תקוה: מתח גבוה

מלמיליאן הלחוץ שומר את שחקניו במתח ולא חשף את ההרכב לקרב התחתית (ש', 18:45, ספורט 1). בפ"ת, דודו ביטון יפתח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

בית"ר ירושלים:

בתולדות בית"ר ירושלים רשומים תשעה משחקי רדיוס ביתיים. מתוכם ניצחה הקבוצה בשלושה, סיימה אחד בתיקו ונוצחה בחמישה. סה"כ 35% הצלחה, לעומת 70% הצלחה במשחקי הבית בעשור האחרון. אגב, הניצחון האחרון של בית"ר במשחק רדיוס ביתי היה נגד הפועל תל אביב בווינטר במשחק האליפות של עונת 2006/7, משחק אותו ניצחו הירושלמים 1:2 משער ניצחון של דרק בואטנג בדקה ה-90.

הפועל פתח תקוה:

גם באופן יחסי למפגשים מול קבוצות צמרת, הפועל פתח תקוה אף פעם לא הרשימה במפגשים נגד בית"ר ירושלים. מתוך 82 מפגשים, 30 הסתיימו בתיקו, אבל הנתון הבאמת מדהים הוא שפתח תקוה כבשה עד היום 19 שערים ב-40 משחקיה בטדי, לעומת 63 שספגה. הנתונים הללו הם חריגים ומושפעים כנראה מהעובדה שהיריבה החלה להתפתח בעידן שאחרי שרשרת האליפויות. רוצים עוד נתון מדהים? הפועל פתח תקוה ניצחה עד היום שש פעמים בבירה, וכל הניצחונות היו בתוצאה זהה – 0:1 (!). הניצחון האחרון הושג בעונת 2005/6 (אלנתן סלמי). מתוך שלושת המפגשים האחרונים, אבירם ברוכיאן כבש מולה בשניים.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

אורי מלמיליאן העדיף לשמור על מתח בקרב השחקנים בנוגע להרכב שצפוי לפתוח מחר. מעבר לכך, המאמן בכל זאת מתכנן מספר שינויים בהרכב, כאשר השינוי הגדול ביותר צפוי דווקא במשחק ההגנה, שם צפויים לחזור להרכב תומר בן יוסף ואלי דסה. בחוליית הקישור מלמיליאן מקווה שהספסול בשבוע שעבר יעיר את עידן טל ואבירם ברוכיאן והשניים יתחילו לקחת אחריות כפי שהוא מצפה מהם. בהתקפה תרגל מלמיליאן גם את משה בן לולו וגם את חן עזריאל ונראה כי רק מחר יחליט המאמן מי מהשניים יפתח.

הפועל פתח תקוה:

אם יובל נעים נמנע עד כה לדבר על הספסול של דודו ביטון בהקשרים פוליטיים או מקצועיים – התשובה לכך התקבלה באימון הבוקר. היישר מעומק הספסל ביטון נכנס ל-11 והחליף את עידו אקסברד, שהמאמן הגדיר כפוטנציאל גדול אחרי המשחק האחרון. שחקן בקבוצה אמר עוד לפני האימון: "זה מביך, כנראה שאת המאמן לא מעניין איך זה נראה מבחוץ. אם זה יעזור לנו לנצח אחרי המשחק זה לא יעניין אף אחד".

אחרי שיחה עם נעים, הוחלט שיגאל אנטבי לא ייכלל כנראה בסגל בגלל כושר משחק לקוי, כשניסן אלקלעי ימשיך לקבל את המושכות באגף שמאל. גם אור בן חמו (סדק בבהן), עמירן שקלים, אייל שן ורפי דהן (מורחק) לא בסגל. המשמעות: אין שינויים אחרים בהרכב. המאמן הקרין קלטת עם ביצועי בית"ר ירושלים ואמר לחניכיו באסיפה המסכמת: "זה משחק חשוב כמו כל המשחקים האחרים שלנו, אבל הגיע הזמן שנכבוש. בשבועיים שאני פה עדיין לא כבשנו, למרות שגם לא ספגנו יותר משער אחד. אני מבקש לשחק מרגל לרגל, בלי כדורים ארוכים בטדי".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: אורי מלמיליאן

עד היום, כל שחקן בבית"ר שהוצב בפינה זו היה חלש ובשבוע לאחר מכן סופסל (סטיבן כהן הוא הקורבן התורן). מחר זהו כבר המבחן של מלמיליאן. זה לא שאנחנו חושבים שבמקרה של הפסד הוא צריך ללכת הביתה, פשוט במקרה של הפסד או אולי תיקו ייתכן והלחץ יעשה את שלו והרבה ברירות לא יוותרו לסמל הירושלמי.

הפועל פתח תקוה: דודו ביטון

בלב המשחק יעמוד המבחן האמיתי של דודו ביטון. אחרי הפרשה הגדולה שנוצרה בעקבות חשיפת חוזהו, בהפועל פתח תקוה עדיין לא יודעים איזה ביטון הם יקבלו בחזרה. את אותו חלוץ רעב שהיה השחקן היחיד שכבש העונה בליגה, או חלוץ מפוחד שלא הצליח להתגבר על ההשפלה שעבר מול מכבי חיפה. המבחן העיקרי של השחקן יהיה להוכיח שהוא לא נסחף אחר ההתלהמות של הקבוצה שלו אלא מחפש שוב את הרשת. זה כנראה הדבר שהוא יודע לעשות הכי טוב.

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש; אלי דסה, משה מישאלוב, תומר בן יוסף, אבי ריקן; עידן טל, דן איינבינדר, אבירם ברוכיאן, שי חדד; חן עזריאל, עמית בן שושן.

הפועל פתח תקוה: שניר דורי; איאד חטובא, גל כהן, דניאל אדו, ניסן אלקלעי; ג'ונתן אסוס, גיא דיין, ישראל זגורי, גיא צרפתי, ג'וניור ויסה; דודו ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully