וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולמאלו: "לרוג'ר גודל יש יותר מדי כוח"

5.11.2010 / 11:54

ג'יימס הריסון שוב נקנס על ידי ה-NFL, והסייפטי של פיטסבורג תוקף את הקומישינר: "הוא שומע הכל, אבל אוזניו אטומות"

במהלך השבוע נפגש ג'יימס הריסון, הליינבקר של פיטסבורג סטילרס, עם הקומישינר של ה-NFL רוג'ר גודל. זה קרה בעקבות הקנס שקיבל הריסון, 75 אלף דולר, בשל תיקולים בסיוע הקסדה. ובכן, שיחות השלום החזיקו מעמד בדיוק 24 שעות, כשהריסון נקנס בעוד 20 אלף דולר, הפעם על פגיעה בדרו בריס, הקוורטרבק של ניו אורלינס.

האקט הזה הרגיז מאוד את טרוי פולמאלו, הסייפטי של הסטילרס. לפולמאלו, אחד האנשים הרגועים והנחמדים ביותר במשחק, היה מה להגיד על גודל והוא לא חסך. "לפעמים נדמה שהוא פשוט לא מקשיב. הוא שומע הכל, אבל האוזניים שלו אטומות. יש לו את כל הכוח, ואולי זו הבעיה. צריכה להיות הפרדת רשויות וחלוקת כוח, כמו בממשלה".

על הגל של הקנסות אמר פולמאלו: "יש איזושהי פרנויה בליגה בגלל מה שקרה לפני מספר שבועות, כשחמישה תיקולים נגמרו בזעזוע מוח. חמישה תיקולים מתוך אלף". הוא הוסיף כי ראה כיצד ה-NFL מצליח באירופה בעקבות המשחק של הפורטי ניינרס ודנבר: "אם אנשים רוצים לראות כדורגל, שיראו כדורגל. אבל זה פוטבול, משחק עם תיקולים רציניים, וזו בין היתר הסיבה שהם באים לראות את המשחק. הטאצ'דאונים פחות מעניינים אותם באירופה, והליגה לוקחת מאותם אנשים את מה שמסקרן אותם".

צרות בסיאטל, שתעלה למשחק מול ניו יורק ג'איינטס ללא הקוורטרבק מאט האסלבק, שייעדר בשל זעזוע מוח. צ'רלי וייטהרסט יפתח לראשונה בקריירה במשחק הזה. גם אנטוניו גייטס מסן דייגו עלול להיעדר מההתמודדות עם יוסטון בשל פציעת רגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully