וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה תגדיל את כמות הסדרנים בקרית אליעזר

4.11.2010 / 16:19

התכנון לפני הפועל ת"א: כ-300 אנשי אבטחה, כמעט פי שלושה מהממוצע. דוידוביץ', שצפוי להיכלל בסגל, יודיע אם יוכל לפתוח

ככל שמשחק העונה בין מכבי חיפה להפועל תל אביב מתקרב, נראה כי משטרת ישראל מגבירה את הכוננות לקראת אירועים בלתי צפויים שעשויים להתרחש במגרש. הבוקר (חמישי) הודיעה המשטרה למכבי חיפה כי החליטה להגדיל את כמות הסדרנים למשחק ביום שני. כ-300 אנשי אבטחה, פי שלושה מהממוצע, צפויים לשמור על הסדר באיצטדיון, כשהמשטרה תשמור על הסדר מחוץ לכותלי האצטדיון.

לשם השוואה, במשחק שכיכב השבוע במסדרונות בתי הדין של ההתאחדות לכדורגל בין בית"ר ירושלים לבני יהודה נכחו כ-130 סדרנים בלבד. בחיפה חילקו את המשחקים העונה לשלוש קטגוריות, כשהמשחק הזה הוגדר בעל הרגישות הגבוהה ביותר.

המשטרה הודיעו אתמול כי היא קוראת לאוהדי הפועל תל אביב שלא להסתנן ליציעים הירוקים וכי אוהדים כאלה יוצאו מהאצטדיון. מתוך 8,000 כרטיסים שהוצאו למכירה לאוהדי מכבי חיפה (שאר הצופים באיצטדיון הם מנויים או אוהדי הפועל תל אביב, להם הוקצו כ-1,500 כרטיסים), פחות מאלף נותרו בקופות ובמשרד הכרטיסים "גרבר".

חיפה לא קיימה היום אימון והשחקנים זכו ליום חופש. השוער ניר דוידוביץ', שעל פי האימון אתמול נראה כי יהיה בסגל, יודיע מחר למאמן אלישע לוי האם הוא מסוגל לפתוח במשחק. השוער אמיר אדרי שנטש את האימון אתמול יחזור להתאמן מחר. הקשר עידן ורד לא יפתח במשחק בכל מקרה ולא נראה שיהיה בסגל. גם אייל גולסה ייעדר מהמשחק. על פי התרגול אתמול, ההרכב שניצח את הפועל פתח תקוה ימשיך לקבל קרדיט.

הקשר הגנאי סיידו יאיא מרשים מאוד באימוני הקבוצה ובמהלך השבוע הקרוב אמורה להתקבל תשובה לגביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully