וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהראן ראדי: "אנחנו לא קבוצה מפתיעה"

הדס גרינברג

4.11.2010 / 14:50

שחקן הפועל עכו לא מתפלא מהיכולת של הקבוצה, ובטוח שהיא יכולה לנצח את מכבי נתניה: "אנחנו באים למשחק עם ביטחון"

בהפועל עכו מרגישים בטוחים בעצמם לקראת המפגש מול מכבי נתניה בקופסא ביום ראשון הקרוב, אחרי שהשחקנים של אלי כהן צברו עשר נקודות מ-12 אפשריות בארבעת המשחקים האחרונים. "אנחנו באים עם ביטחון לנתניה", אומר מהראן ראדי לקראת המפגש עם היהלומים. "צריך להסתכל גם על הצד השני, נתניה גם במומנטום טוב כמונו וחשוב מאוד שנהיה מרוכזים גם בהגנה וגם התקפה. לדעתי זה יהיה המשחק הכי קשה שלנו עד כה העונה".

ראדי מוסיף כי הוא לא מתפלא מהיכולת של עכו: "אני לא חושב שהפועל עכו מפתיעה. אולי אנשים שלא מכירים את הפועל עכו מופתעים כי זו קבוצה בצפון שלא מדברים עליה בתקשורת, אבל טוב מאוד שאנשים לא מכירים וחושבים שאנחנו מפתיעים. אנחנו מאמינים בעצמינו. אנחנו קבוצה טובה ובלי להשתחצן אנחנו קבוצה שיכולה לנצח כל קבוצה בליגת העל. אנחנו בהפועל עכו, בין אם שחקנים, מאמן או הנהלה, באים כדי לנצח משחקים וזו המטרה שלנו. איפה שנסיים בסוף השנה, נהיה מרוצים, אם זה להישאר בליגה או להתקדם כמה שיותר בטבלה".

לשאלה האם תיקו ייחשב לתוצאה טובה, אמר ראדי: "אותנו רק ניצחון מעניין. אם נבוא במחשבה לתיקו, נקבל בסוף בראש. עם כל כבוד לכל קבוצה שנשחק מולה, אנחנו משחקים כדי לנצח. מכבי נתניה פחות או יותר ברמה שלנו. אני חושב שהקבוצתיות והמרקם החברתי מאוד משפיע על היכולת שלנו במשחקים, זה הכוח שלנו".

שחקני הקבוצה זכו היום למנוחה לאור העובדה כי המשחק מתקיים ביום ראשון כאשר מחר הם ישובו לאימונים. בשלב הזה הבלם גבע ברקאי, שסובל מפציעה בקרסול, לא התאמן וככל הנראה גם מול נתניה הוא לא יעמוד לרשות הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully