וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בבית"ר: "חוסר הוודאות מוסיף מוטיבציה"

4.11.2010 / 14:40

מלמיליאן עדיין לא החליט על ההרכב מול הפועל פ"ת, בקבוצה דווקא מרוצים: "הדבר הכי יפה השבוע". גאידמק לא יגיע לאימון

הבעלים של בית"ר ירושלים, ארקדי גאידמק, היה צפוי להגיע ביום שישי לאימון הקבוצה בבית וגן ולערוך שיחה קצרה ומעודדת עם השחקנים והצוות המקצועי, אולם לבסוף ביקורו בוטל. גאידמק עדיין עומד בהחלטתו לא למכור את הקבוצה בשלב זה ועורך הדין שלו ישראל שלו אמר השבוע כי "אם יקרה משהו זה יהיה בתום העונה. מספיק לקשקש כי גומא איבד את האפשרות שלו וכעת הקבוצה לא למכירה".

אימון הקבוצה יתקיים היום אחר הצהריים בטדי והוא יהיה סגור לכלי התקשורת. המאמן אורי מלמיליאן רוצה לתרגל מספר אופציות להרכב וככל הנראה רק מחר יחליט על זהות ה-11 במשחק הרדיוס הביתי נגד הפועל פתח תקוה (שבת, 18:45). מלמיליאן מתלבט במספר עמדות כאשר תומר בן יוסף נמצא בעדיפות גבוהה לחזור להרכב בעמדת הבלם, כמו עידן טל שצפוי לחזור לקישור.

מלמיליאן עדיין מתלבט בין כריסטיאן אלברז לאלי דסה באגף ימין ואף שוקל את הצבת אלברז באגף שמאל במקומו של אבי ריקן. גם חן עזריאל נמצא בתמונת ההרכב והתחושה בקרב השחקנים כי המאמן צפוי לערוך איזשהו שינוי במערך ולעלות עם שני חלוצים בשבת הקרובה. שחקן בקבוצה סיפר: "הדבר הכי יפה השבוע הוא שאף אחד כמעט לא בטוח בהרכב וזה מוסיף למוטיבציה הגבוהה. זה מוסיף גם מתח, אבל בבית"ר תמיד יש את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully