וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אג'ידה הודיע להפועל פתח תקוה שיחזור בינואר

4.11.2010 / 9:06

אחרי שהודיע כי גמר את העונה, השוער הפתיע כשזמן ההחלמה שלו קוצר. גורם על החלטת בין הדין בעניין דהן: "תבריזי שיקר"

ממשיך להיות מעניין בגזרת השוערים של הפועל פתח תקוה. אחרי ששוער נבחרת ניגריה אוסטין אג'ידה הודיע כי גמר את העונה, מעט לפני הפציעה של השוער הגנאי ויליאם אמאמו, להפועל פתח תקוה יש מה לחדש גם לקראת חודש ינואר: אג'ידה, שעד הפציעה דובר עליו כאחד השוערים המובילים בליגת העל, שוחח עם ראשי הקבוצה והודיע כי יוכל לחזור לשער כבר בחודש ינואר. לפיכך, נראה כי ההחלטה של הבעלים תומר סיני והמנכ"ל אפי צפריר בתחילת העונה, שלא להקפיא את השוער, הייתה נכונה.

הסיפור של אג'ידה החל כשפרק את הכתף במשחק ליגה בחודש דצמבר 2009, לאחריו החליט שלא לגשת לניתוח. מאוחר יותר, בחודש פברואר, הוא שוב חזר לשערה של הקבוצה, אבל לקראת סיום המשחק מול הפועל חיפה הוחלף ומאז לא שב למגרשים עד חודש מאי. אחרי שלושה משחקים בלבד לאחריהם העונה הסתיימה, השוער נסע למונדיאל ונכלל בסגל נבחרת ניגריה כמחליפו של וינסנט אניימה.

מאוחר יותר הודיע אג'ידה שיוכל לחזור למגרשים, שוב התחרט ונאלץ לעבור ניתוח שאמור היה להשבית אותו עד תום העונה. כעת מתברר כי זמן ההחלמה קצר יחסית וייתכן שאג'ידה יחזור להתמודד על חולצת ההרכב החל מחודש ינואר.

בקבוצה קיים כעס רב לאחר שאמש קבע בית הדין של ההתאחדות לכדורגל כי הקשר רפי דהן יורחק משלושה משחקים בעקבות העובדה שביקר את השופט איתן תבריזי. השחקן שהגיש תצהיר נגד השופט באמצעות פרקליט המועדון, עו"ד שי אליאס, טען כי הדברים שתבריזי כתב בדו"ח אינם נכונים.

בבית הדין נטען כי תבריזי ניסה לכאורה למזער את הנזקים נגדו בעקבות התצהיר שהגיש נגדו דהן יחד עם החלוץ עידו אקסברד. דהן ייאלץ להיעדר רק משחק ליגה אחד בעקבות הקביעה, משום שהוא ריצה עונש הרחקה ממשחק אחד וביום שלישי הבא הקבוצה תתמודד במשחק במסגרת המחזור האחרון בשלב המוקדם של גביע הטוטו.

צפריר אמר אמש כי ההחלטה של בית הדין שלא לדחות את הדיון עד להחלטה בעניין התצהיר שהוגש נגד תבריזי, הייתה מוטעית. גורם בקבוצה אמר הבוקר: "תבריזי שיקר בבית הדין. אנחנו מוכנים לאמת את גרסת השחקן במכונת אמת".

המאמן יובל נעים החליט לשחרר את המגן דניאל היידמן, שיחפש קבוצה אחרת. לאור היכולת שגילה אקסברד במשחק האחרון מול מכבי חיפה, נעים שוקל לפתוח עם שני חלוצים, כולל דודו ביטון, מול בית"ר ירושלים, ובכל מקרה באימון היום תורגל ביטון על חשבון אקסברד, שדווקא מגלה יכולת טובה לאחרונה. המאמן שוחח אתמול עם החלוץ אוהד קדוסי והקשר אור בן חמו והבהיר להם כי טרם התקבלה החלטה לשחררם. הפועל פתח תקוה קיבלה הודעה כי המשחק שלה מול בני סכנין במחזור העשירי יתקיים ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully