וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן פרנסיסקו חגגה, הפעם בשקט

3.11.2010 / 23:07

בניגוד ללילה שלפני כן, אלפי אוהדים קיבלו בכבוד את השחקנים. השוק החל לפעול, בלטרה דחה אופציה להמשיך ברד סוקס

סן פרנסיסקו חגגה הערב (רביעי) את הזכייה בוורלד סירייס, בתהלוכה שבה השתתפו עשרות אלפי אוהדים. אחד מסדרני האיצטדיון של הקבוצה ביטא היטב את התחושה כשאמר: "זה כמו שילוב של חג המולד, ראש השנה והולדת הבן הבכור. אני ברקיע השביעי".

פתיתי קונפטי נזרקו לכל עבר בחגיגות שהיו הפעם שקטות ומסודרות, בוודאי שביחס לחוליגניזם שפקד את העיר לילה לפני כן. "אף פעם לא ראיתי דבר כזה", אמר האאוטפילדר אנדרס טורס, "זה מדהים". ראש העיר גאווין ניוסום הוסיף: "חשבתי שאראה אליפויות בחיי, לא חשבתי שאראה את זה כראש עיר".

ולבייסבול רגיל: ברגע שהסתיימה העונה החלו השחקנים שעשויים להיות חופשיים לשקול אופציות. אדריאן בלטרה דחה אופציה להישאר בבוסטון תמורת 10 מיליון דולר וכנראה ינסה את מזלו בשוק החופשי לאחר עונה מצוינת. המטס יממשו את האופציה של השורטסטופ חוזה רייס, שירוויח 11 מיליון דולר. ניו יורק מתכוונת לנסות להיפטר מחוזהו של המגיש פרנסיסקו רודריגז שהסתבך עם החוק. אדווין רודריגז יישאר מאמן פלורידה.

קליף לי הוא השם החם ביותר בשוק, והיאנקיז חושבים עליו חזק אבל טקסס עדיין בתמונה. קרל קרופורד, השדאי המבוקש ביותר, צפוי לנחות ביאנקיז, ברד סוקס או באיינג'לס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully