וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: דה סילבה התלונן על כאבים

הבלם שנפצע מול שאלקה יעבור בדיקות MRI שתקבע האם יהיה כשיר לחיפה. דני בונדר ימשיך בהרכב, התלבטות לגבי אבוטבול

בהפועל תל אביב לא שקטים לקראת בדיקת ה-MRI שאמור לעבור מחר (חמישי) דגלאס דה סילבה. כזכור, הבלם מתח דה סילבה את המפשעה במהלך המשחק מול שאלקה והוחלף בדקה ה-42. לאחר המשחק, נשמעו קולות אופטימיים לגביי מצבו, אבל היום התלונן דה סילבה על כאבים והוא יעבור בדיקה נוספת. בכל מקרה, כרגע דה סילבה בספק למשחק נגד מכבי חיפה ביום שני ורק מחר יתברר האם יוכל להיות שותף במשחק או שיקבל ימי מנוחה נוספים.

שחקני הקבוצה יקבלו מחר יום מנוחה וביום שישי יחזרו להתאמן לקראת המשחק בקרית אליעזר. עם חזרת הקבוצה לאימונים, אמור להתברר גם מצבו של איתי שכטר, שעשוי ליטול חלק במשחק. המאמן אלי גוטמן מתלבט לגבי ההרכב. בקבוצה ציינו לטובה את דני בונדר ואת שי אבוטבול על משחקם המצוין מול שאלקה. בנודר אמור להמשיך לקבל קרדיט בהרכב לאחר שבשני המשחקים האחרונים הציג יכולת טובה מאוד ואילו בעניין אבוטבול אמור להכריע גוטמן האם לעלות איתו בקישור האחורי או לחזור להרכב שפתח מול הפועל באר שבע בשבת עם אביחי ידין, שהחלים מפציעה.

אגב, מכירת הכרטיסים לאוהדי הפועל למשחק בקרית אליעזר תתקיים ביום שישי בקופות הצפוניות של בלומפילד החל מהשעה תשע בבוקר לבעלי מנויים בלבד. כל מנוי יהיה רשאי לרכוש כרטיס אחד בלבד למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully