וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנדי מוס הולך לטנסי

3.11.2010 / 23:50

התופס ששוחרר ממינסוטה מצא בית חדש אצל ג'ף פישר, שתבע אותו מהווייברס. צ'ילדרס: "להביא אותו הייתה החלטה אומללה"

טנסי היא הזוכה המאושרת (?) ברנדי מוס. הטייטאנס, שוויתרו על מוס בדראפט של 1998, תבעו אותו מהווייברס לאחר ששוחרר ממינסוטה. הרבה קבוצות אחרות שהיו לפני הטייטאנס ברשימה ויתרו על האפשרות. מוס מתכוון להגיע לאימוני טנסי ולשמש מטרה לווינס יאנג או קרי קולינס. הסיבה המרכזית למהלך היא פציעתו של קני בריט, שייעדר למשך תקופה בשל פגיעה בירך.

יומיים חלפו מאז שמוס שוחרר ממינסוטה, ומאמן הווייקינגס בראד צ'ילדרס מסביר מדוע הרומן בין התופס לקבוצה היה כל כך קצר. "כשמשהו לא נכון, אתה צריך להפוך אותו לנכון", אמר צ'ילדרס, שסירב להיכנס לפרטים. "ההחלטה לעשות טרייד להביא את מוס הייתה אומללה".

בסיטואציה שנוצרה, מוס היה שחקן וייברס, ונתבע הערב על ידי טנסי. לא מעט קבוצות חפצו בשירותיו, בהן גם... ניו אינגלנד פטריוטס, ששחררה את מוס לפני חודש תמורת בחירת דראפט לווייקינגס והביאה במקומו את דיון בראנץ'. באשר למינסוטה, סידני רייס יצא מרשימת הבלתי כשירים ובדרך לחזור לשחק.

שון מרימן שוחרר מסן דייגו והגיע לבפאלו. הליינבקר (המאוד אוברייטד) של הצ'ארג'רס נפצע והוכנס לרשימת הפצועים לפני חודש, והצפי אכן היה שישוחרר, מאחר שה-GM איי ג'יי סמית' לא אהב את אורח חייו הראוותני והבלייני של השחקן. בכל מקרה, למרימן לא לקח זמן רב למצוא עבודה חדשה והוא יהיה שחקן של הבילס. טיפ: קח הרבה כדורי פרוזאק.

לוגאן מנקינס, הגארד של ניו אינגלנד, חוזר לשחק לאחר שביתה ארוכה. קליבלנד, הקבוצה שתשחק מול הפטריוטס, תפתח שוב, כנראה, עם קולט מק'קוי בעמדת הקוורטרבק. דשון ג'קסון, התופס של פילדלפיה שנפצע מול אטלנטה, עבר מבחני כשירות לאחר זעזוע מוח וצפוי לפתוח נגד אינדיאנפוליס. ג'יימס הריסון מפיטסבורג ייפגש עם הקומישינר רוג'ר גודל בעניין חוק התיקולים החדש בליגה. כזכור, הריסון ספג קנס של 75 אלף דולרים בשל תיקולים של שחקני קליבלנד בסיוע הקסדה ואמר באמצעות סוכנו כי יש לו הרהורי פרישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully