וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אדרי נטש את האימון, יהיה בסגל להפועל ת"א

3.11.2010 / 11:33

שוער מכבי חיפה סובל ממתיחה, גדיר התאמן. ורד לא צפוי להיות בסגל להפועל ת"א. לוי לשחקנים: "שכל אחד יציע את עצמו יותר"

במכבי חיפה ערכו הבוקר (רביעי) אימון נוסף לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני, משחק שבמועדון רואים בו מבחן רציני לקראת המשך העונה. הבשורה העיקרית מהאימון הייתה חזרתו של מוחמד גדיר לאימונים מלאים, כשגם עידן ורד עושה סימנים ראשונים של התאוששות, וערך היום אימון אישי עם כדור בפיקוחו של מאמן הכושר רני גולדיג. ורד יעבור בדיקה ביום ראשון אצל הרופא המנתח שלו, אבל בכל מקרה כבר ברור כי לא יפתח במשחק נגד הפועל תל אביב. עלי עוסמאן ערך גם היום אימון מלא וצפוי להיות כשיר למשחק, כששני השחקנים היחידים שחסרו מהאימון הם אייל גולסה (נבדק על ידי רופא הנבחרת ד"ר מרק רוסנובסקי בגלל שברי מאמץ) והחלוץ שלומי אזולאי שעבר בדיקות רפואיות בנבחרת ובמקומו תורגל בהרכב גדיר.

באימון עצמו תורגלו שלושה שחקנים בהגנה (משומר, מימון ומסיללה) כשבהרכב השני תורגלו בנאדו וקאנוטו, אך נראה כי דווקא האחרון יפתח נגד הפועל תל אביב. בקישור תורגלו בוקולי, רפאלוב, קטן וקולמה, כשבחוד ההתקפה לצד גדיר שמחליף את אזולאי תורגל ולדימיר דבלאשווילי, שכבש את שער הניצחון נגד הפועל פתח תקוה.

הקשר הגנאי הנבחן סיידו יא יא עושה רושם טוב באימונים, ובמועדון הבטיחו להחזיר לו תשובה בקרוב. נראה כי היכולת הטובה שלו גורמת לאלישע לוי כאב ראש לקראת ינואר, משום שאז המאמן עשוי לצרף לפחות שני זרים. במהלך האימון עצר אלישע לוי את הפעילות ואמר לשחקנים: "אני מבקש מכם שכל אחד ילמד להציע את עצמו יותר כדי לקבל את הכדור, שלא יווצר מצב שלבלם לא יהיה למי למסור". לוי גם התייחס למשחקה של הפועל תל אביב נגד שאלקה ואמר לשחקניו: "הגרמנים לא לחצו את מובילי הכדור של הפועל. אנחנו ננסה ללחוץ אותם ולצאת קדימה". האימון התנהל באווירה חיובית, והשאלה הנוספת שעולה ממנו היא האם השוער ניר דוידוביץ' יהיה כשיר לקראת המשחק נגד הפועל תל אביב. נראה כי החלטה סופית בעניין תתקבל ביום שישי, כשדוידוביץ' עצמו המשיך באימונים ובכל מקרה מסתמן כי הוא ישתייך לסגל למשחק. במקביל, מחליפו אמיר אדרי נטש את האימון בגלל מתיחה בשריר הירך האחורי, אם כי בצוות הרפואי העריכו כי הוא יהיה כשיר למשחק ביום שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully