וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "יוצא בתחושת גאווה, אבל גם של החמצה"

באדיר דווקא היה מרוצה מהתיקו מול שאלקה. ראול: ”הלוואי שהפועל תשיג עוד נקודות”. פליקס מגאת: "הגיע להם לנצח"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל תל אביב השיגה הערב (שלישי) נקודה ראשונה בתולדותיה בליגת האלופות כשסיימה ב-0:0 עם שאלקה אחרי שלושה הפסדים בשלושת משחקיה הראשונים, אך הרשתה לעצמה להתאכזב לאור העובדה שהייתה עדיפה בהרבה על האורחת מגרמניה.

אכזבה נוספת הגיעה מכיוונו של דגלאס דה סילבה, שמתח את שריר המפשעה במהלך המחצית הראשונה והוחלף בדקה ה-42. כרגע עדיין לא ברור מה חומרת הפציעה של דה סילבה, אך בקבוצה הביעו אופטימיות שיוכל להיות כשיר לקראת משחק הליגה החשוב ביום שני מול המוליכה מכבי חיפה.

באדיר: "בזכותנו ראול והונטלאר לא נראו טוב"

אחרי המשחק התייחס אלי גוטמן ליכולת הטובה של שחקניו ולהחמצות המרובות ואמר: "לא ניצחנו את המשחק הזה משום שהחמצנו הרבה, וברמות האלה היינו חייבים לסיים את אחד המצבים שהגענו אליהם ברשת. אבל ראיתם היום קבוצה שמשחקת כדורגל מאורגן, מסודר, קרובים אחד לשני, מניעים את הכדור, אני כמעט משוכנע שהיה לנו יתרון בפוזשן וביצירת מצבים. בעטנו לשער, החמצנו, זה עמד לנו לרועץ אבל אני גאה בשחקנים האלה".

על תחשתו בעקבות התוצאה אמר גוטמן: "אני מרגיש מצד אחד טוב כי שיחקנו נגד שאלקה, שכולם יודעים מה היא שווה, ומצד שני החמצה כי כדור אחד ברשת והיינו מנצחים פה את המשחק הזה. אני יוצא בתחושה של כבוד, גאווה לנו ולכדורגל שלנו שהתמודדנו מולם שווה בשווה אבל הרגשה של החמצה".

הקפטן ואליד באדיר סיכם: "היום הצגנו משחק הגנה טוב. הגענו להרבה מצבים, אבל הכדור לא נכנס. למרות זאת אני שמח, השחקנים נלחמו, ואני מקווה שיהיה טוב יותר. הכל בראש. כל השבוע דיברו על ההגנה שלנו, ואני שמח שלא ספגנו ושנראינו טוב. לקחנו כל כדור שהגיע ל-16, ובזכותנו ראול והונטלאר לא נראו טוב. הייתה הרגשת פספוס בחדר ההלבשה, אבל סוף סוף לקחנו נקודה מליגת האלופות. זו הרגשה מצוינת להיות קפטן, ולהוציא נקודה מקבוצה משאלקה".

גם וינסנט אניימה נראה מאושר בסיום המשחק: "ההרגשה מדהימה, זה נהדר להשיג נקודה מול קבוצה כזאת עם כל כך הרבה כוכבים. היינו צריכים להשיג שלוש נקודות, היה חסר לנו מזל, השוער שלהם רשם כמה הצלות מדהימות, אבל זו עדיין תחושה מדהימה. לא יודע מה הייתה תוכנית המשחק שלהם, אבל היא לא עבדה, וזה לא משנה. אנחנו פשוט שמחים שהשגנו נקודה אחת".

שי אבוטבול, אחד המצטיינים של הפועל במשחק, אמר בסיום: "הכי חשוב שלא קיבלנו גול, זו הייתה המטרה, כל השאר זה בונוס. לאורך רוב המשחק עמדנו טוב ושיחקנו טוב, החמצנו הרבה הזדמנויות, אבל אנחנו מסתפקים בתיקו. מבחינה אישית, העבר מאחוריי. אני גאה לשחק בהפועל, במועדון הזה עם הקהל הזה. זה כבוד גדול. הנקודה הזו היא תחושת סיפוק, אבל עכשיו אנחנו חושבים על הליגה, על המשחק מול מכבי חיפה".

גילי ורמוט הוסיף: "אנחנו לא מסתפקים בנקודה. הוכחנו היום שזה אפשרי לנצח מבחינת הרמה ואני מקווה שנעשה את זה מול בנפיקה. הגענו לכמות המצבים שרצינו, אבל לא ניצלנו אותם. אולי הסיכוי לשלב הבא לא קיים, אבל אנחנו מתרכזים בלצבור נקודות בלי קשר למיקום. הראינו שיש לנו מה לתת ואני מקווה שבמשחקים הבאים נשים את הגולים וננצח".

סלים טועמה אמר: "אכזבה גדולה מאוד לצאת עם תיקו מהמשחק הזה. שלטנו לאורך כל המשחק, הגענו למצבים ועשינו הכל נכון על המגרש, אבל לא הייתה את הרגל המסיימת. זה היה המשחק הכי טוב שלנו באלופות עד עכשיו ואני מקווה שנמשיך ככה. הגענו לים מצבים וזה פשוט מתסכל שלא הצלחנו להבקיע. בבלומפילד תמיד קשה לנצח אותנו ולא משנה מי משחק נגדנו. אם שאלקה יוצאת מרוצה, זה אומר הכל".

דני בונדר: "אנחנו יוצאים קצת מאוכזבים, אבל לא חזירים. אנחנו מרוצים מהנקודה הראשונה שהצלחנו להוציא. הגענו למצבים קורצים וחבל שלא ניצלנו אותם, אבל עדיין שמחים מהנקודה. חיכינו לזה שכל הקבוצה תתחבר מבחינה הגנתית. ראינו משחק שלא באים מול וינסנט באחד על אחד. אני מקווה שבמשחקים הבאים נצליח לכבוש את השער שהיה חסר לנו ונביא גם ניצחון. זה לא שאלקה שהייתה רעה, אלא הפועל הייתה יותר טובה היום".

ראול: "יש להפועל הרבה שחקנים טובים"

בשאלקה לא נראו גילויי אכזבה מהתוצאה, וראול אמר בסיום: "היה משחק קשה מאוד, אני חושב שהתיקו מוצדק לשתי הקבוצות. יש להפועל הרבה שחקנים טובים, שיודעים לטפל בכדור. זו הנקודה הראשונה שלהם, והלוואי והם ישיגו עוד. באופן אישי אני תמיד מרגיש טוב בישראל, ותמיד מתקבל פה באהבה. שאלקה לא נמצאת עכשיו בתקופה טובה, אבל אנחנו מקווים לצאת ממנה כמה שיותר מהר".

פליקס מגאת סיכם את המשחק מבחינתו ואמר: "רצינו את שלוש הנקודות אבל הפועל הפתיעו אותנו והיו חזקים. במחצית השנייה בקושי מצאנו מרווחים לפעולה, ולא תקפנו מספיק מהר. במחצית הראשונה עוד היו מצבים שהיינו יכולים לנצל, אבל לא היינו טובים מספיק ולהפועל הגיע לנצח. עכשיו חסרות לנו שלוש נקודות כדי להעפיל, ועד כה ניצחנו בכל משחקי הבית שלנו במפעל, ואנחנו מתכוונים להמשיך בכך".

השוער מנואל נוייר היה מרוצה: "באופן אישי היה לי משחק טוב. הפועל יצרו הרבה מצבים ואני שמח שהצלחתי לשמור על שער נקי. הופתענו מהחלק הקדמי של הפועל כי במשחק הראשון הם לא נראו ככה. ידענו שבבית שלהם הם ישחקו בצורה טובה יותר. בסך הכל, לאור איך שהמשחק התפתח אנחנו מרוצים מהנקודה. אני מאוד מקווה שגם בנפיקה תאבד פה נקודות, אבל אחרי שהם ניצחו 3:4 את ליון, להפועל תהיה משימה מאוד קשה להוציא מולם נקודות".

קלאס יאן הונטלאר הוסיף: "ההגנה שלנו הייתה טובה היום. הפועל תקפו הרבה וניסינו לעקוץ במתפרצות. אני לא חושב שמדובר בתוצאה טובה עבורנו. רצינו לצאת מפה עם ניצחון, אבל לא שיחקנו טוב. אני מאמין שהפועל יכולה לעשות צרות לבנפיקה".

כריסטוף מצלדר אמר: "ראינו כבר בגרמניה שהפועל היא קבוצה טובה. ידענו שיצפה לנו משחק קשה בישראל. אני שמח שהצלחנו לא לספוג וההגנה שיחקה טוב. באופן כללי, אנחנו מרוצים מהתיקו, אבל מקווים שהוא לא יפגע לנו בהמשך הדרך. ניאבק עם בנפיקה במחזור האחרון על הכרטיס לשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully