וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הצעירים מנסים לקחת אחריות

2.11.2010 / 18:28

צעירי בית"ר מאוכזבים מעצמם על אי ניצול הקרדיט: "שנים חיכינו לקבל הזדמנות, עכשיו צריך לנצל זאת". נסגר התיק נגד בן שושן

בניגוד לתסריט הרגיל של מצבי לחץ בכדורגל, שבו השחקנים הוותיקים והמנוסים הם המובילים את היציאה מהמשבר ולוקחים את האחריות, בבית"ר ירושלים קורה בימים האחרונים דבר מעט הפוך. דווקא שחקניה הצעירים של הקבוצה מפנימים יותר מכולם את המצב ואת העובדה כי הם הפכו לשחקני קבוצת תחתית.

אחד השחקנים אמר: "בשנה שעברה עם שום היה גיהנום לצעירים, וזה לא סוד. זה משהו שהתחיל מהאימון הראשון, ובאמת טוב שהסתיים. העונה המקרה שונה לחלוטין - מלמיליאן מהקיץ נותן אמון בכולם, נותן תשומת לב ומנסה לעזור ולשפר כל שחקן, וזה בדיוק מה ששום לא נתן לנו. לא יכול להיות שבתחילת העונה הרגשנו כל כך טוב והיינו בטוחים שזאת העונה שלנו וכשלא הולך מחפשים אשמים.

"אנחנו גם סובלים מחוסר מזל, אבל בלי קשר יש לנו את כל מה שצריך בכדי להצליח עם בית"ר. תמיד חיכינו שייתנו לנו, עכשיו הזמן לקחת. אם לא עכשיו, לא בטוח שתהיה עוד הזדמנות כי החרב על כולם כאן".

למרות הנסיונות להוריד מהלחץ, בשיחות פנימיות מגדירים בבית"ר את המשחק במחזור הקרוב מול הפועל פתח תקוה כ"משחק על עונה שלמה", ואומרים כי עם כל הרצון לשקט ויציבות, בלי נקודות הקבוצה יכולה להסתבך קשות בתחתית.

"אנחנו מאמינים שהזמן יעשה את שלו ונצליח להתרומם ולצאת מהמצב הזה", אומר אחד השחקנים, "אבל מנגד, ברור שחייבים נקודות, וכבר נגד הפועל פתח תקוה. אורי אמר אחרי המשחק שצריך לתת 200 אחוז במצבים כאלה? שחקנים צריכים לבוא בגישה שצריכים לתת אפילו יותר. לא יורדים מטדי בשבת בלי שלוש נקודות, זה מה שצריך לעבור בראש כל השבוע".

קובי מויאל, שנעדר בשבת האחרונה עקב פציעה בשריר, שב השבוע לאימונים אך היום שוב נטש את האימון והוא שוב בספק לשבת הקרובה. מחר לאחר האימון תיערך ועדת משמעת פנימית לדריו פרננדז וסרג' איילי שאיחרו בתחילת השבוע לאימון. כזכור, לפרננדז נערכה וועדת משמעת דומה בשבוע שעבר ועומד כנגדו קנס של עשרת אלפים שקל על תנאי.

בן שושן נושם לרווחה

פרקליטות מחוז ירושלים הבהירה היום (שלישי) כי החליטה לסגור את התיקו בו נחשד עמית בן שושן, שחקנה של בית"ר ירושלים, בעבירת הסתה לגזענות. כזכור, הפרקליטות החלה בחקירה ב-2009 בעקבות קטע בו נראה בן שושן שר יחד עם אוהדי הקבוצה במהלך חגיגות הזכייה בגביע, שיר הכולל תוכן גזעני בגנות הציבור הערבי בכלל וסלים טועמה בפרט.

לאחר שהשחקן מסר את הסבריו, הביע חרטה וצער על מעשיו ואף התנצל אישית בפני טועמה, הוחלט בפרקליטות לסגור את התיק. בן שושן התחייב לצאת בקמפיין חינוכי נגד הגזענות במגרשים וקרא לאוהדי הכדורגל בישראל ואלו של בית"ר ירושלים בפרט להתנגד לכל ביטויי האלימות והגזענות.

עדכון ראשון: 15:56
עדכון אחרון: 18:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully