וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרטצקי: "מקומות 1-8 בהחלט יספקו אותנו"

קפטן הפועל חיפה חושב קדימה אחרי התיקו עם מכבי תל אביב: "עברנו תקופה לא קלה, שמח שהשארנו את הבעיות מאחור"

ביום שלאחר התיקו אמש (שני) מול מכבי תל אביב, בהפועל חיפה בסך הכל מרוצים מהמשחק שהציגה הקבוצה למרות האכזבה הקלה מכך שלא יצאה אתמול עם ניצחון. לאחר שנבלמה שרשרת הפסדים של הקבוצה ובשני המשחקים האחרונים סיימה הקבוצה בתיקו, מקווים אצל האדומים שיצאו לדרך חדשה.

"אם לירו שטראובר יצא המצטיין אתמול מהמגרש אז בטח שאנחנו יכולים להיות מרוצים, אבל גם קצת מאוכזבים שלא יצאנו עם הניצחון", אמר היום קפטן הקבוצה אייל טרטצקי ל'וואלה! ספורט'. "קשה לי להסביר למה מול הקבוצות הגדולות אנחנו משחקים יותר טוב. ברור לי שהקבוצות שהן בסדר הגודל שלנו או נחותות מאיתנו רואות במשחקים איתנו סוג של אתגר ומתאמצות הרבה יותר וסוגרות את המשחק, כך שלנו יותר קשה לבוא לידי ביטוי. בשלושת המשחקים שהפסדנו גם ספגנו מוקדם ונאלצנו לרדוף אחרי הקבוצות האחרות. אני מקווה שנחזור למסלול הניצחונות כמה שיותר מהר".

טרטצקי התייחס גם לפרשת המים והדברים הלא קשורים לכדורגל שעברו על הקבוצה. "עברה עלינו תקופה לא הכי סימפטית גם מבחינה מקצועית וגם מסביב לקבוצה. אני שמח שידענו לעשות את ההפרדה במגרש אתמול ואני מקווה שהשארנו את כל הבעיות מאחור גם במגרש וגם מחוצה לו. בסך הכל אני מאמין שיש לנו קבוצה טובה והמטרה שלנו לעשות עונה טובה יותר מהעונה הקודמת", המשיך הקפטן. "אני חושב שמקומות 1-8 בהחלט יספקו אותנו וזה ייחשב להצלחה. אני בהחלט מאמין שאנחנו יכולים לעשות זאת".

מעבר לכך בחיפה מודעים לבעיות ההתקפה שלהם. כבר בסיום המשחק אתמול ניצן שירזי אמר שבינואר הקרוב יחפשו חלוץ נוסף להתקפה. בחיפה מקווים גם שהקשר סשה סטויאנוביץ' שעלה לשחק אתמול לא לגמרי כשיר, יחלים עד המשחק מול מכבי פתח תקווה. אם יעמוד לרשות שירזי כל הסגל לא צפויים שינויים בהרכב חיפה לקראת המשחק בשבת.

"מכבי פתח תקווה הוכיחה השנה שהיא אחת הקבוצות הטובות בליגה", הוסיף טרטצקי לקראת המפגש מול חניכיו של פרדי דוד. "יש התקפה מצוינת וצפוי לנו משחק מאוד קשה. לא יודע אם אני קונה תיקו במשחק הזה, אבל כל נקודה שנצליח להביא ממשחק חוץ היא נקודה חשובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully