וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנדי מוס נופה ממינסוטה

1.11.2010 / 22:50

לאחר ההפסד לניו אינגלנד הודיע התופס כי לא ידבר עם התקשורת, הווייקינגס שמו קץ לפארסה. פארב: "אני בסדר"

רנדי מוס, התופס של מינסוטה, קלט רק מסירה אחת לשמונה יארדים במשחק מול האקסית, ניו אינגלנד פטריוטס (18:28 לפטריוטס) והיה נרגן בסיום: "לא אענה יותר על שאלות בכל עונת 2010", אמר. מוס כבר נקנס על ידי ה-NFL בסכום של 25 אלף דולר על האקט שנחשב לעבירה על חוקי הליגה, ולו מימש את איומו היה צפוי להפסיד כרבע מיליון דולר.

אלא שבמינסוטה לא חיכו יותר מדי, ושבועות ספורים בלבד לאחר שמוס הגיע לקבוצה, הוא קיבל היום (שני) הודעה על ניפויו. מוס יהיה בווייברס לכל קבוצה שתחפוץ בשירותיו, כשאם לא יילקח משם, הווייקינגס ישלמו את יתרת שכרו, כ-4 מיליון דולר. "רנדי מאוד עצוב מההודעה הזו", אמר סוכנו ג'ואל סגל, "ניתן לו לעבור בווייברס ואז נמשיך הלאה".

ברט פארב ממשיך לחטוף מכות, אבל לקוורטרבק בן ה-41 יש סיבולת של שבוי מלחמה. פארב נפצע בלסתו כתוצאה מתיקול של מיירון פריור מניו אינגלנד, אולם טוען כי ישחק בשבוע הבא. "היה לי מוזר לצאת החוצה לקראת סיום המשחק, אבל עכשיו אני בסדר ולא רוצה לעשות מזה ביג דיל. אני עדיין בשוק מהצורה שבה שיחקתי עם הקרסול הפגוע". פארב זקוק לעשרה תפרים בלסת.

מי שלא ממש זוכה לאמון הוא דונובן מקנאב, הקוורטרבק של וושינגטון, שסופסל בהפסד הרדסקינס 37:25 בדטרויט והוחלף על ידי רקס גרוסמן. המאמן מייק שנאהאן אמר כי מקנאב ישחק בעוד שבועיים (בשבוע הבא וושינגטון בחופש) מול פילדלפיה, אבל הכנסתו של גרוסמן מלמדת כי לשנאהאן יש חששות לגביו. "הרגשתי שנכון לאותו רגע, היה ראוי לספסל אותו", אמר המאמן. זה קרה דקה וחמישים שניות לסיום, כשוושינגטון בפיגור 6 נקודות בלבד וזקוקה לדרייב מנצח.

ג'רי ג'ונס, הבעלים של דאלאס, התנצל בפני אוהדי הקבוצה בעקבות התבוסה 35:17 לג'קסונוויל והצניחה למאזן 6:1. "ברור שאני מתבייש ואני לוקח אחריות בפני כל אוהד. אני המום מהעובדה שאנחנו במאזן 7:1". טעות פרוידיאנית או סתם ציפייה לעוד הפסד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully