וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "צריך לשים דגש על משחק ההגנה"

מאמן הפועל ת"א דרוך לקרב מול שאלקה (ג’, 21:45, ספורט 5 ו-HD). ידין לא ייכלל בסגל. תמוז: "רוצים לנצח בשביל הקהל"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

הפועל תל אביב תפתח מחר (שלישי) את הסיבוב השני בשלב הבתים בליגת האלופות. האדומים יארחו בבלומפילד את סגנית אלופת גרמניה והשנייה בבית ב', שאלקה, במסגרת המחזור הרביעי (ג’, ספ’ 5 ו-HD). הקבוצה של אלי גוטמן, שטרם השיגה נקודות בליגת האלופות ונמצאת במקום האחרון, תנסה לנצל את המגרש הביתי, את היכולת הטובה מהמחזורים האחרונים ואת המשבר של היריבה כדי להוציא נקודות ראשונות במפעל אי פעם. מנגד, לשאלקה יש כבר שש נקודות והיא יודעת שניצחון הוא הכרחי עבורה אם ברצונה לעלות לשמינית הגמר.

תמוז: "רוצים לנצח בשביל הקהל"

למרות שערך אימון מלא, אביחי ידין הסובל מדלקת בירך לא ייכלל בסגל למשחק, ושי אבוטבול יחליפו בקישור האחורי לצד ערן זהבי. באימון המסכם של האדומים תרגל אלי גוטמן מערך של שלושה בלמים, כשביוואן פרנסמן הצטרף לוואליד באדיר ודגלאס דה סילבה במרכז ההגנה, אך היכולת של הדרום אפריקאי לא סיפקה את המאמן והוא יפתח על הספסל.

יוסי שבחון צפוי לפתוח, בעוד שסלים טועמה, שערך את הופעת הבכורה בהרכב בליגה השבוע, תורגל לחילופין בהרכב, והוא עשוי לפתוח במקום בן סהר בקישור הקדמי. כזכור, איתי שכטר לא יהיה כשיר ובהפועל תל אביב יעשו מאמצים להכשירו לקראת המשחק מול מכבי חיפה בשבוע הבא.

גוטמן הגיע הערב למסיבת העיתונאים הרשמית ואמר: "אנחנו מתחילים במשחק בית, עם אנרגיות של משחק בית. עם הקהל שלנו. בעקבות המשחק הקודם והפקת הלקחים, אני שוקל לשנות את שיטת המשחק. יתכן ולא. בכל מקרה, עם עקרונות המשחק שלנו ייושמו בכל מאת האחוזים, אז שיטה זו או אחרת, זה פחות משמעותי. מה שמשמעותי זה סגנון המשחק שלנו.

"הקבוצה מכוונת להביא נקודות. כמובן שאיתי שכטר הוא שחקן מפתח עבור הפועל תל אביב, אבל הצגנו משחק טוב מול הפועל באר שבע בליגה. שיחקנו עם תמוז וסהר והם הציגו משחק טוב. הסגנון של הפועל תל אביב הוא סגנון קבוצתי, ואני מקווה שגם בלעדיו נציג יכולת טובה".

טוטו תמוז הוסיף: "יש קבוצה מאחורי כולם ואנחנו צריכים לדעת להתמודד עם חסרונו של שכטר למרות שהוא משמעותי מאוד. אני מקווה שנגיע כקבוצה וננצח מחר. אין ספק שזו רמה אחרת בכלל. זה לא יהיה דומה למה שהיה מול באר שבע. ראינו שהם קבוצה מאומנת וטובה, אבל אנחנו צריכים להיות מרוכזים ומפוקסים ולעשות את העבודה. אין ספק שתהיה לי צמרמורת ויהיה כיף לנצח את המשחק בשביל הקהל שיבוא מחר. אנחנו נדע לנתק את כל מה שמסביב ולהתרכז במטרה האמיתית והיא להביא נקודות. נעבור את מחר והכל יהיה בסדר. נעשה מה שבכוחותינו לנצח מחר".

כ-2,000 כרטיסים נותרו להתמודדות לאחר שאמש הפשירה המשטרה 800 כרטיסים נוספים. שערי האצטדיון ייפתחו בשעה 19:45 לכניסת קהל. יוהאן פונלאנטן, הנבחן בקבוצה, ימריא ביום רביעי לשוויץ לאחר שעבר בהצלחה את סדרת הבדיקות הרפואיות, ובהפועל תל אביב ישמרו על קשר עם סוכנו לקראת חלון ההעברות החלון.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, דדי בן דיין, שי אבוטבול, ערן זהבי, יוסי שבחון, גילי ורמוט, בן סהר (סלים טועמה), טוטו תמוז.

מגאת: "משוכנע שנצא מהמצב המביך"

לשאלקה יש שש נקודות, היא במקום השני בבית ב' ויודעת שהשלמת ניצחון כפול מול האדומים הכרחי מבחינתם כדי לעלות לשמינית הגמר. הכחולים של פליקס מגאת הפסידו בשבת 1:0 לבאייר לברקוזן, נמצאים במשבר עמוק ומדורגים במקום ה-17 בבונדסליגה עם שש נקודות אחרי 10 מחזורים. כאילו זה לא מספיק, ייאלץ מגאת להסתדר ללא הקשר האחורי ג'רמיין ג'ונס הפצוע כשגם המגן לוקאס שמיץ, שנפגע במהלך ההפסד ללברקוזן, לא אמור לעמוד לרשותו.

במסיבת העיתונאים של סגנית אלופת גרמניה בישראל אמר המאמן פליקס מגאת: "אנחנו יודעים באיזה מצב אנחנו ובשני המשחקים האחרונים חל שיפור בקבוצה. במשחק האחרון בשבת היה קצת חוסר מזל, ואני משוכנע שנצא מהמצב המביך שאנחנו נמצאים בו כרגע. אנחנו מרגישים את האחריות הגדולה על כתפינו ונעשה את הכל כדי לצאת מחר מהמשחק עם הניצחון".

המאמן התייחס גם לשחקנים החדשים שהגיעו למועדון, בדמותם של ראול, חוסה מנואל חוראדו וקלאס יאן הונטלאר: "הם משתלבים טוב, זוכים לפידבק משאר השחקנים ואני חושב שהשילוב שלהם עד כה בקבוצה הוא מוצלח". המאמן הגרמני התייחס לאפשרות שקבוצתו תחליק מול האדומים: "אפילו אם זה יקרה באופן בלתי צפוי, עדיין יהיו שש נקודות בקופה, ויש לנו עוד משחק בית. גם אם זה יקרה, אנחנו עדיין במצב טוב מאוד ואני מקווה שלא תהיה לנו בעיה לעלות לשלב הבא".

הבלם כריסטוף מצלדר הוסיף: "המצב בליגה לא מזהיר, אבל בליגת האלופות אנחנו רוצים לעלות לשלב הבא". על היכולת שלו הוסיף הבלם: "אני מודע לביקורות, אבל אני מרגיש בקו העלייה. במשחקים האחרונים הצגתי כדורגל טוב יותר ואני מקווה שאני בדרך הנכונה. אנחנו רק רוצים לצאת מהבוץ בו אנחנו נמצאים כרגע".

מצלדר התייחס גם למשחק הראשון בין שתי הקבוצות: "הפועל הוכיחה שיש לה שחקנים טובים, הם פשוט נקלעו ליום מזהיר של ההתקפה שלנו. אנחנו מקווים שהפועל לא תזכה בנקודות הראשונות שלה על הגב שלנו". על היעדרותו של שכטר מהמפגש אמר מצלדר: "אנחנו מודעים לכך שהוא השחקן הטוב ביותר של הפועל, אבל אנחנו יודעים שהשחקן שחסר הוא תמיד הטוב ביותר".

הרכב משוער: מנואל נוייר, אטסוטו אוצ'ידה, בנדיקט הובדס, כריסטוף מצלדר, סרחיו אסקודרו, פיר קלוגה, ג'פרסון פרפאן, איבן ראקיטיץ', חוסה חוראדו, ראול, קלאס יאן הונטלאר.

עדכון אחרון: 17:15

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully