וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוי: "אם היינו מנצלים מצבים לאחרים לא היה מה לומר"

1.11.2010 / 16:58

חיפה פתחה בהכנות להפועל ת"א, המאמן התייחס לביקורות. אזולאי ייבחן בנבחרת, אך לא יזומן עד שלא ישלים שירות מלא

מכבי חיפה ערכה הערב (שני) אימון שחרור אחרי הניצחון על הפועל פתח תקוה, והחלה למעשה בהכנות למשחק המצופה מול הפועל תל אביב ביום שני. אלישע לוי לא האריך בדברים ואמר לשחקניו: "שבוע ארוך לפנינו, יש לנו הרבה הכנות. יש עלינו לא מעט ביקורת בתקופה האחרונה, אם היינו מנצלים מצבים ומכניסים שלושה או ארבעה שערים אתמול לאחרים לא הייתה מילה אחת לומר עלינו".

בחיפה עדיין מחכים למוצא פיו של אריק בנאדו. כפי שפורסם אמש, הבלם הוותיק ייכנס מחר מסיבת עיתונאים בה ישפוך אור על המתיחות שנוצרה עם המאמן אלישע לוי ויודיע כי הוא לא מתכוון לפרוש מכדורגל. ההחלטה על מסיבת העיתונאים התקבלה אתמול, עוד לפני המשחק, כשבנאדו יידע בכך את אנשי מכבי חיפה, שנתנו אור ירוק למהלך. הנושא הובא, כמובן, גם לידיעת המאמן. אחת האפשרויות שעלתה היא שבנאדו יודיע כי במידה ולוי לא ירצה אותו בקבוצה, הוא יעזוב את הקבוצה בחודש ינואר. "אין בעיה עם העובדה ששחקן מחליט לערוך מסיבת עיתונאים. זכותו של בנאדו לומר מה הוא חושב, אולי זה לטובה. לא כדאי שישמור בבטן. אולי זה אפילו יקרב בינו לבין האוהדים", אמר אמש גורם במועדון. על פי מקורביו של הבלם, בנאדו מתכוון להתייחס גם למתיחות שנוצרה עם חלק מהאוהדים.

בחיפה ביקרו אמש את המשחק ההגנתי של הפועל פתח תקוה, אבל שחקנים בקבוצה הודו כי זו הגיעה ליותר מדי מצבים. "נגד הפועל תל אביב מצבים כאלה עולים בגול. נצטרך להיות מרוכזים יותר בהגנה. אנחנו מאמינים בעצמנו, זה מבחן גדול למכבי חיפה של העונה הנוכחית", אמרו שחקנים בקבוצה. המגן אייל משומר מציג יכולת טובה והוא צפוי להמשיך בהרכב מול הפועל תל אביב. עלי עוסמאן עדיין לא חזר לאימונים ובחיפה מעדיפים שיחזור לכושר משחק בהדרגה, לאחר שלא התאמן בשבוע שעבר.

הקשר עידן ורד שקל בתחילת השבוע לשלוח את ממצאי בדיקת הסי.טי לרופא המנתח שלו השוהה בחו"ל באמצעות דואר אלקטרוני, אבל לבסוף הוחלט לחכות לשובו בסוף השבוע ולקבל חוות דעת בארץ. אייל גולסה עדיין לא יודע מתי יחלים מהפציעה ומקווה לחזור לאימונים מלאים לקראת סוף השבוע הבא. כרגע לא ברור האם ניר דוידוביץ' יוכל לפתוח בשערה של הקבוצה מול הפועל תל אביב. אם דוידוביץ' לא יהיה כשיר במאה אחוז, הוא לא יעלה לשחק ולא ייכלל בסגל. בלי קשר, במועדון מרוצים מהיכולת שמפגין אמיר אדרי, שגם במשחק אתמול הציל את הקבוצה מספיגת שערים.

אדריאן סילבה ואיגנסיו קאנוטו עדיין מועמדים לעזוב בחודש ינואר. אצל האחרון נרשם שיפור מסוים במחזורים האחרונים, אבל זה עדיין לא מספק את הצוות המקצועי. בחיפה שוקלים כעת לפנות באופן רשמי לבלם זאב חיימוביץ', אבל העלויות של הבלם גבוהות פי שלושה מהשחקן הממוצע במכבי חיפה (חלק לא מבוטל משחקני הבית, למשל, מרוויח עד 120 אלף דולר לעונה), מה גם שהוא מחזיק בחוזה תלת שנתי שיסתיים רק בתום העונה הבאה. לגבי ולדימיר דבאלישווילי, טרם הוגשה הצעה רשמית על שולחנה של סגנית האלופה. רק הצעה טובה תביא לשחרורו של החלוץ. פיטר מסיללה יעזוב בתנאים דומים.

בתוך כך, שלומי אזולאי זומן למבדקים בנבחרת. יש לציין שכרגע אזולאי זומן בינתיים על תקן של נבחן בלבד וכדי לבדוק את כושרו ולא כדי לזמנו משום שהוא עדיין לא השלים את שירותו הצבאי. כזכור, אחד התנאים שהעמידה מכבי חיפה להחתמתו של השחקן היה שאזולאי יתגייס מחדש, לאחר שעזב את הצבא תקופה קצרה לאחר שהתגייס. בשלב זה, עד שלא ישלים השחקן שירות מלא, לא יוכל לשחק בנבחרת.


בלבול מסוים נוצר אמש בכניסה לאצטדיון רמת גן, כשמדפיסי הכרטיסים שגו כנראה בהקלדה ואוהדי מכבי חיפה ישבו ביציע 11-12, ולא ביציעים 1-2, כפי שחשבו תחילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully