וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אידסון: "השתמשנו בכלי הנשק האחרים כדי לנצח"

1.11.2010 / 9:08

שחקן מכבי ת"א סבור כי מכבי ת"א יש עוד אפשרויות מלבד שחורציאניטיס. הנדריקס: "אני צריך להיות הדבק של הקבוצה"

לאחר שצלחו אמש (ראשון) את המפגש מול הפועל ירושלים , אותה ניצחו בתוצאה 55:75, מכבי תל אביב חדורת ביטחון ואמונה וריצ'רד הנדריקס כבר מסמן את היריבה הבאה: פרטיזן בלגרד, אותה תפגוש מכבי ביום חמישי במסגרת היורוליג. "לפרטיזן יש שחקנים טובים", אומר השחקן. "גם בירושלים יש שחקנים דומים למה שראיתי ביורוליג ובפרטיזן ואני מקווה שזה יעזור לנו מבחינת המוכנות מול פרטיזן", הוא מוסיף.

רבות דובר על הסגל של מכבי תל אביב ובעיקר מה שאין בו. דיברו על הצורך להתחזק בשחקן פנים נוסף, ואולי גם בגארד, אבל הנדריקס אינו מתרגש מכוונתם של קברניטי מכבי תל אביב להחתים סנטר לקבוצה. " זו לא החלטה שנתונה בידי", אומר הנדריקס." לא מפריעים לי כל הדיבורים על הבאת שחקן וכל הדיבורים סביב הבאת סנטר. אני מצפה שמי שיגיע, אם יגיע, 'יקפוץ לספינה' וינסה לתרום לנו להשיג ניצחונות".

"בכל מסגרת, אם זה ביורוליג או בליגה, אני יכול לשחק כארבע", התייחס הנדריקס לתפקידו בקבוצה. "בארה"ב שיחקתי יותר בעמדה 4 אבל באירופה הייתי גם בעמדה 5. אני יכול להסתגל למה שיבקשו ממני לעשות ואקבל זאת", מסביר השחקן. "אני מרגיש נוח בקבוצה. מבחינה מקצועית, אני יכול להיות אפקטיבי לקבוצה גם בלי להחזיק את הכדור בידיים שלי. הקבוצה שלנו מתחברת בקלות ונוח לי עם שאני עושה".

האמריקאי טוען כי הוא מייחס חשיבות פחותה להצלחתו האישית. "לא הצבתי עבור עצמי מטרות מסוימות", הוא אומר. "חשוב לי רק לנצח עבור הקבוצה. מה שהם יבקשו ממני - אנסה לעשות עם הכי הרבה התלהבות ותשוקה שאני יכול. ואז גם דברים האחרים לגבי יסתדרו מעצמם", סבור הנדריקס. "אני חושב שיש לנו שחקנים טובים בכל עמדה. כך שבכל לילה כל שחקן נתון יכול לככב על הפרקט וזה דבר טוב. באופן אישי, אני מביא את הנוכחות שלי באזור הצבע, ואת הכוח בהגנה. אני חייב להדגיש את הפן הזה בקבוצה, כי יש לנו כל כך הרבה שחקנים התקפיים נהדרים. אני צריך להיות הדבק מכל מיני בחינות: אם זה ריבאונדים, חטיפות, להיות אקטיבי".

סופוקליס שחורציאניטיס סבור כי הניצחון מול ירושלים הושג בזכות ההגנה. "ההבדל בין שני המחציות היה נעוץ בהגנה שלנו, הצגנו הגנה טובה, עשינו את מה שצריך לעשות וזהו זה". עם זאת, הסנטר אינו ממהר להסיק מסקנות. "האם זה ההבדל בין שתי הקבוצות? אני לא יודע, נראה בפיינל פור הישראלי כי הכל מסתכם במשחק אחד אז נראה מה קורה", אומר שחורציאניטיס.

צ'אק אידסון הגיב לתקרית על הפרקט. "אני תמיד מנסה להימנע מוויכוחים או מלהתעמת על הפרקט, אני לא אוהב את זה, אבל זה יכול לקרות במשחקים חמים כאלה שיש אווירה תוססת מסביב, זה כדורסל וזה חלק מהמשחק, אני חושב שכאשר שחקן יריב פוגע בך במהלך משחק אתה מחפש את הנקמה רק דרך זה שתנצח ותשחק ממש טוב, אנחנו מקצוענים שלא נגררים לפינות אחרות".

אז מדוע התקשו במחצית הראשונה? "כששיחקנו מול ז'לגיריס קובנה סופו חירב להם את כל משחק הפנים. ומול הפועל ירושלים, הם סגרו את משחק הפנים שלנו מצוין. השתמשנו בכלי הנשק האחרים שלנו בכדי לנצח", סבור אידסון. "אני חושב שהם שיחקו טוב במחצית הראשונה. לא אפשרו לנו להוציא לפועל את כל הדברים שרצינו לעשות, והם עשו זאת טוב, במחצית השניה זה כבר היה סיפור אחר, הם לא פתחו אותה טוב ואנחנו נכנסנו לקצת והשתלטנו על המשחק. אני שמח שניצחנו, תמיד כיף לנצח משחקים כאלה שיש בהם הרבה מסורת ואמוציות".

יניב גרין סיכם: "האמת שהיתה תחושה לכל אורך המשחק שאנחנו בורחים, ולא הצלחנו לעשות את זה, רק בדקות האחרונות הצלחנו לעשות את זה. אני חושב שהתוצאה משקפת מה שהיה היום, ביד אליהו אנחנו עדיפים תמיד והראנו את זה היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully