וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורלד סירייס: הג'איינטס קרובים לצלחת

1.11.2010 / 5:47

הופעה מחשמלת של מדיסון באמגארנר העניקה לסן פרנסיסקו ניצחון 0:4 בארלינגטון על טקסס. התואר ההיסטורי מתקרב

משחק אחד. זה מה שנשאר לסן פרנסיסקו ג'איינטס, שניצחה הלילה (בין ראשון לשני) את טקסס 0:4 ומובילה 1:3 בוורלד סירייס. בלילה שבין שני לשלישי ינסה קליף לי להציל את הסדרה עבור הריינג'רס, אבל זה לא יהיה קל כשמולו יעמוד טים לינסקאם.

הניצחון של הג'איינטס שייך לשני שחקנים עיקריים. האחד הוא אוברי האף, שנתן את הטון במשחק עם הומראן בן שתי ריצות באינינג השלישי, אבל האחראי הראשי הוא מדיסון באמגארנר. המגיש הצעיר, בן 21 בסך הכל, רשם הופעה מחשמלת של שמונה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים, ולפי כל התחזיות מצפה לו עתיד מרשים בליגה. ובכן - העתיד כבר כאן. באמגארנר עשה צחוק מחובטי הריינג'רס, ובמיוחד מוולדימיר גררו, אותו סילק בשלושה סטרייקאאוטים.

בצד השני פתח טומי האנטר, שלכל אורך הפלייאוף לא ממלא את ייעודו כמגיש מספר 4 של הקבוצה. באינינג השלישי ביצע האנטר טעות פטאלית כשהגיש למרכז הצלחת, האף ירה פצצה שהכניסה את אנדרס טורס הביתה - 0:2 לסן פרנסיסקו.

הריינג'רס פשוט לא ידעו מה לעשות עם באמגארנר, ומי שהעניש אותם על הסטגנציה על הצלחת היה טורס, שבאינינג השביעי חבט לדאבל והכניס הביתה את אדגר רנטרייה. אינינג אחד אחר כך ירה באסטר פוזי להומר, וטקסס אמרה נואש - 0:4 לסן פרנסיסקו. כעת, אין לריינג'רס ברירה - פשוט אסור להם להפסיד יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully