וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ה: "אין לי ספק שסכנין לא תרד ליגה"

31.10.2010 / 14:54

נסטיה צ'ה אופטימי למרות עוד הפסד. בקבוצה מודאגים מקצב כיבוש השערים, נמשכים המאמצים לשחרר את זאהורה ודנלאקי

ביום שלאחר ההפסד מול בני יהודה, בבני סכנין נותרו עובדים עצות לגבי היכולת שמפגינה הקבוצה מתחילת העונה. בקבוצה יודעים שהבעיה המרכזית היא העובדה שההתקפה לא מתפקדת וכבשה ארבעה שערים בלבד בשמונת המשחקים הראשונים, וההנהלה תעשה מאמצים כבר בימים הקרובים להנחית בארץ חלוצים זרים במקום דריו זאהורה וכריסטיאן דנלאקי המאכזבים מאוד. החלוץ מחוף השנהב רולאן פרפה, שהיה אמור להצטרף לאימוני הקבוצה, לא יעשה זאת בסופו של דבר לאחר שהודיע לקבוצה כי מסיבות אישיות לא יוכל להגיע לקבוצה. המאמן סלובודן דראפיץ' כבר חושב על שינויים בהרכב הקבוצה כשיניב לוזון ולירן כהן אמורים לקבל את הזדמנות בהרכב.

מעבר לכך בקבוצה אתמול כבר נמתחה ביקורת על נסטיה צ'ה, שהיה אחד הסממנים להצלחתה של סכנין בעונה שעברה. צ'ה עצמו דוחה את הביקורת ומנסה להסביר מה לא עובד בסכנין העונה. "קשה לשים את האצבע על מה לא עובד", טוען הקשר, "לפני ארבעה חודשים הכל נראה מצוין, אבל זה כדורגל - אתה יכול להצליח ואז ליפול. אני לא חושב שאף מאמן היה אשם בזה שהקבוצה לא מצליחה כי הם בסופו של דבר לא משחקים את המשחק. זה נכון שחסרות לנו עקביות ושיטתיות במשחק, אבל זו לא הבעיה. אני חושב שהבעיה היא מנטלית".

"יש הרבה מאוד לחץ במועדון וזה מתבטא על המגרש", הוסיף הקשר. "אני חושב שניצחון אחד יחזיר את השקט ואת הביטחון לשחקנים כי ברגע שעולים ולא מנצחים, תמיד נכנסים ליותר לחץ ומנסים להבין מה לא עובד ואיך צריך להיות. יש לנו בעיה בחלק הקדמי ונצטרך לפתור אותה, אבל הרבה יותר קל לדבר מאשר לעשות ואנחנו צריכים לעבוד קשה בכדי לצאת מהמצב הזה".

צ'ה גם התייחס לעתידו בקבוצה: "כרגע אני לא חושב על שום דבר פרט להצלחתה של הקבוצה. טוב לי בקבוצה, אבל דברים יכולים לקרות בכדורגל כמו בכל דבר בחיים. אני מאמין שהקבוצה הזאת יכולה להיות הרבה יותר טובה ואין לי ספק שנשאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully