וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אורי יחשוב טוב עם איזה שחקנים לצאת למלחמה"

31.10.2010 / 13:29

בבית"ר מתחילים להפנים את המצב הקשה. מלמיליאן וקורנפיין שוחחו, המאמן מתכנן מהפכה גדולה. פרננדז איחר לאימון וייקנס

יממה לאחר התבוסה המביכה 3:0 באשדוד, בבית"ר ירושלים מקבלים את התחושה כי לא מעט שחקנים הפנימו את האחריות שלהם למצב הקבוצה ואת העובדה כי הם נכון להיום מדובר בקבוצת תחתית לכל דבר. אחד השחקנים סיפר: "עכשיו הכל עלינו. דיברנו על טקטיקה, וידאו, דקות משחק. גם בלי מאמן היינו צריכים להיות לפחות עם 10 נקודות. זה יהיה מצחיק לומר את זה, אבל במחצית הראשונה הרגשנו טוב ונראה היה שדברים כן הולכים לכיוון החיובי, אבל אז קיבלנו את הבום. נצטרך להתחיל להבין שלפני שנחפש את השער נצטרך לעמוד כל אחד בעמדה שלו ולירוק דם כדי לשמור על הכבוד שלנו ושל המועדון. למרות שזה לא נראה ככה, מרבית השחקנים גדלו במועדון, אוהדים אותו ואכפת להם".

היו"ר איציק קורנפיין שוחח היום עם המאמן אורי מלמיליאן על המצב באופן כללי, חיזק אותו ושמע ממנו את תחושותיו לגבי מה שקרה אתמול ומה שהמאמן מתכנן לעשות בכדי לשנות דברים כבר מהשבת הקרובה. גורם במועדון סיפר כי: "אורי לא פראייר ואם הוא מאמין בעצמו אז זה עד הסוף. המזל הוא שאיציק, אורי ודוד אמסלם הם אנשים שעברו משהו עם בית"ר ויודעים לא לאבד את קור הרוח במצבים האלה. ממה שאורי רומז צפויה מהפכה גדולה בהרכב ורק שחקנים שיפנימו את המצב ויעריכו את העובדה שהם לובשים את החולצה יקבלו אותה. המצב קשה, אבל אנחנו נוציא את הקבוצה מהמפולת".

מלמיליאן עצמו שומר על קור רוח ומנסה להתרכז אך ורק בכדורגל. למרות המצב והעובדה כי חלקים בקהל קוראים לו להתפטר, מלמיליאן מקבל מאות חיזוקים, הודעות וטלפונים שחושבים שהבעיה אינה טמונה בעמדת המאמן ומחזקים אותו להמשיך בתפקידו. מקורב למאמן סיפר כי: "אורי יחשוב טוב טוב עם איזה שחקנים הוא יוצא מעכשיו למלחמה. זה כבר לא כדורגל, בשבת הקרובה זאת מלחמה כי לא צריך להיות גאון גדול בכדי להבין מה יקרה אם הקבוצה תפסיד או אפילו תסיים בתיקו.

"מצד אחד הוא צריך להוריד לחץ, אבל מצד שני הוא חייב ללכת עם האינטואיציה שלו ולשחק עם מי שיכול לבוא למלחמה. אני מעריך שהוא יעשה שינויים גדולים בהרכב, בעיקר הגנה. גונזאלס ואלברז איכזבו מאוד וכבר הרבה זמן אומרים לאורי שהגיע הזמן להחזיר להרכב את תומר בן יוסף. גם עם סטיבן כהן הוא צריך להחליט מה לעשות - הוא תוקע לו את כל המשחק, משחרר כדור מאוחר ומקבל החלטות לא נכונות שלא מתאימות לרמה של בית"ר. לחשוב על זה שבית"ר ויתרו על ערן לוי והביאו אותו. בלי קשר לצד המקצועי, ראיתי אתמול את ערן לוי מוחלף ועצבני מהתוצאה יוצא ובועט בדלי וכולם מנסים להרגיע אותו. זה סוג השחקנים שצריכים היום בבית"ר".

דריו פרננדז, ששוב איחר לאימון היום וצפוי להיקנס ב-10,000 שקל מאחר ועומד נגדו עונש על תנאי לאחר שאיחר לאסיפה לפני המשחק נגד סכנין. השחקן אמר לחבריו: "אני מצטער. אני מכבד את המועדון, לא יודע מה קרה לי". למרות האיחור והמצב הרגיש, במידה ופרננדז יתנצל ויסביר כי מדובר באירוע מקרי שאינו קשור לאירועים קודמים מלמיליאן אינו מתכוון לעשות רעש גדול מהמקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully