וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: זלצבורג מסרבת שפונלאנטן ישחק בגביע הטוטו

31.10.2010 / 21:12

הפועל ת"א מעוניינת שהקשר ייבחן בדרבי, האוסטרים מסרבים. המשטרה הפשירה 800 כרטיסים לשאלקה, שכטר יחמיץ המשחק

הפועל תל אביב רוצה לבחון את יוהאן פונלאנטן במשחק גביע הטוטו מול מכבי תל אביב בשבוע הבא, אלא שרד בול זלצבורג לא מאשרת זאת. במועדון האוסטרי טוענים שלשחקן יש כרטיס טיסה כבר ליום שני הבא והם מצפים ממנו לחזור בתאריך המקורי. "המחלוקת אינה בין הפועל תל אביב לשחקן", אומר מאיר ריפמן סוכנו, "זלצבורג לא מאפשרת לפונלאנטן לשחק ביום רביעי ורוצה שיחזור לפני כן כבר ביום שני באוסטריה".

בתוך כך, המשטרה הודיעה הערב (ראשון) על הפשרת 800 כרטיסים נוספים למשחק מול שאלקה בליגת האלופות ביום שלישי. זאת לאחר שהאוהדים הגרמנים לא רכשו את כל הכרטיסים שהוקצו להם על פי החוקים שאופ"א קבעה למשחקים בליגת האלופות.

למרות הניצחון אמש (שבת) על הפועל באר שבע (2:3), הפועל תל אביב יצאה עם טעם מר בשל העבודה שהיא ספגה שני שערים לא מחויבים בדקות הסיום, מה שגם הביא להתפרצות של וינסנט אניימה בחדר ההלבשה מיד בסיום המשחק. עם זאת בהפועל מרוצים מאוד מהחזרה לצמרת הגבוה של הליגה ומרגישים מוכנים לשבעה ימים קשים במסגרתם יארחו את שאלקה בשלישי ויתארחו אצל מכבי חיפה ביום שני הבא.

"זו הייתה הכנה טובה לשאלקה, אבל זה לא יהיה משחק דומה", אמר ערן זהבי בסיום המשחק. "הקצב יהיה הרבה יותר מהיר ונצטרך להתכונן ולעבוד. אנחנו יודעים מה שאלקה שווה, זו קבוצה מצוינת וננסה לעשות את הטוב ביותר".

"בסוף הורדנו את הרגל מהגז ושילמנו על זה בשני שערים", המשיך הקשר. "הגול הראשון של באר שבע היה קצת לא ספורטיבי לדעתי. הם היו צריכים להוציא את הכדור בגלל הפציעה של באדיר ששכב על הדשא, אבל זו בעיה שלהם. בסופו של דבר ניצחנו, עשינו שלוש נקודות ואנחנו עם הפנים לשאלקה".

זהבי גם התייחס לסיום הפחות משכנע של המשחק: "אולי יש עניין מנטאלי. גם בשנה שעברה זה קרה כמה פעמים וזה לא היה צריך לקרות, אני מאמין שאלי גוטמן ייתן לנו בראש ושזה לא יקרה יותר. גם הפרש שערים חשוב, הרי האליפות בשנה שעברה הוכרעה בגלל הקיזוז ובגלל הפרש השערים בסופו של דבר. יחד עם זאת, החזרנו את כוח ההרתעה של הפועל ת"א והקבוצות יודעות שלא קל לשחק נגדנו. עכשיו צריך המשכיות, לעבוד קשה ולהשתפר. אנחנו עוד לא ביכולת של השנה שעברה אבל גם זה יגיע".

אבוטבול יחזור להרכב נגד שאלקה

בהפועל תל אביב מאוד מקווים שאביחי ידין, שנפגע אתמול בקרסול בו הוא גם כך סובל מכאבים מזה תקופה לא קצרה, יהיה כשיר ליום שלישי. הקשר שהוחלף מיד אחרי שנפצע, התאמן היום עם חבריו וצפוי לשחק. ידין אמר לאתר הרשמי של המועדון: "במחצית הראשונה שיחקנו מצוין ואני שמח שהחיסרון של שכטר לא הורגש והצלחנו לכבוש. במחצית השנייה ספגנו שערים שלא היינו צריכים לספוג ונגד שאלקה נצטרך להיות ממושמעים שבעתיים בהגנה כי על כל טעות קטנה נשלם ביוקר. אם זה תלוי בי אעשה הכל כדי לשחק ביום שלישי אבל נצטרך לראות ביומיים הקרובים מה מצבי".

איתי שכטר ערך אימון ריצה קליל, אך כצפוי הוא לא יטול חלק בהתמודדות בליגת האלופות, למרות שאתמול החלוץ הצהיר כי הוא מרגיש טוב יותר לאחר הטיפולים שעבר בסרביה. בקבוצה מעדיפים להכשירו לקראת המשחק מול מכבי חיפה ביום שני הבא.

עוד לקראת המשחק מול שאלקה, נראה כי הצוות המקצועי יערוך לפחות שינוי אחד לעומת ההרכב שפתח אתמול, כשעל אף יכולתו הטובה, סלים טועמה יפנה את מקומו לשי אבוטבול, לטובת מרכז מגרש זהיר וחזק יותר. אפשרות נוספת אותה לוקח המאמן בחשבון היא מערך של חמישה קשרים, כשערן זהבי יתופקד מתחת לחלוץ ואבוטבול ישחק דווקא על חשבונו של בן סהר.

דני בונדר, שהציג אתמול יכולת משביעת רצון, צפוי להמשיך ולקבל את את הקרדיט בהרכב. לעומת זאת, ביוואן פרנסמן המשיך לאבד מניות אחרי שהציג יכולת חלשה מאוד בדקות המועטות ששיחק, ונראה כי הפועל תנסה להביא בלם אחר בינואר.

(עדכון ראשון: 12:17)
(עדכון אחרון: 18:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully