וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: רפי דהן יעמוד לדין משמעתי

31.10.2010 / 11:56

הקשר שטען כי תבריזי איים עליו, יעמוד לדין בגין העלבת שופט. גורם בהפועל פ"ת: "בהתאחדות מחפשים אותנו, נתלונן"

אחרי שטען כי השופט איתן תבריזי איים "לנגוח בראשו", קשר הפועל פתח תקוה רפי דהן יעמוד בעצמו לדין משמעתי בהתאחדות לכדורגל בגין העלבת שופט המשחק. ההחלטה התקבלה הבוקר (ראשון), לאחר הגשת דוח השופט תבריזי לאיגוד השופטים ולאגף המשפטי של ההתאחדות. בהפועל פתח תקוה, שם קיבלו הבוקר את הבשורה, מתכוונים לערער על ההחלטה. "לא יכול להיות ששופט יאיים על שחקן ובסוף הוא יעמוד לדין", אמר גורם בקבוצה, שם מתכוונים להתלונן על השופט בעקבות תלונת השחקן. "ברור לנו שבהתאחדות מחפשים אותנו. נתלונן נגד תבריזי".

כזכור,לאחר משחק הדרבי ביום רביעי (3:2 למכבי, במסגרת גביע הטוטו), שוחח דהן, שהורחק מהמשחק, עם חברי הנהלת הקבוצה ששאלו אותו מדוע הונף לעברו הכרטיס האדום. לתדהמתם, דהן סיפר כי השופט איתן תבריזי איים עליו כשאמר לו: "אם לא תסתום את הפה, אנגח לך בראש", מה שהוביל לחילופי דברים בניהם. לטענת השחקן, במהלך שקדם להרחקתו הוא ניגש לתבריזי ושאל אותו 'למה נתת פנדל? לא היה כלום'. תבריזי אמר לו 'זוז מפה מהר' והוסיף אחריו את האיום. דהן ענה לו: "לא אזוז, מי אתה שתאיים לשבור לי את הראש?". תבריזי, בתגובה, שלף לעברו את האדום. לאחר המשחק טען תבריזי כי דהן משקר. גם החלוץ עידו אקסברד טען כי תבריזי קילל אותו. הוא לא יעמוד בפני וועדת משמעת, אך יצוין בתלונה שמתכוונת הקבוצה להגיש.

עו"ד שי אליאס, המייצג את הפועל פתח תקוה בעניין, מסר בתגובה: "בעקבות האירועים במשחק האחרון, בכוונתנו להגיש לא יאוחר ממחר (שני) תלונה רשמית נגד השופט, עם העתקים לתובע ההתאחדות, ליועץ המשפטי ולאיגוד השופטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully