וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן בנימין: "השנה אנחנו משחקים כדורגל מלהיב"

הדס גרינברג

31.10.2010 / 11:21

בהפועל עכו מתמוגגים מיכולת הקבוצה לאחרונה והקשר מסביר את ההבדלים לעומת העונה שעברה: "הכל מתחבר לנו"

שמחה גדולה כמו זו שהגיעה אתמול אחרי הניצחון 0:3 על קרית שמונה לא נראתה הרבה שנים בהפועל עכו. הקבוצה, שמתוך ארבעת המשחקים האחרונים ניצחה בשלושה וסיימה אחד בתיקו, הוכיחה אתמול כי התקופה הטובה בה היא נמצאת איננה מקרית כלל וכי מדובר בקבוצה שיודעת לשחק כדורגל. הפועל עכו של היום שונה לחלוטין מזו שפתחה את העונה ובקבוצה טוענים כי המאמן אלי כהן הוא ללא ספק הגורם העיקרי להצלחת הקבוצה. כהן הכניס צבע בהפועל עכו האפורה של השנים האחרונות תוך שהוא מקבל החלטות נכונות עם ניהול משחק מצוין שביטל אתמול את קריית שמונה.

מעבר לכך אמון כהן על חיבור השחקנים כאשר הוא מוציא מכל אחד מהם את הטוב ביותר. בקבוצה ציינו לטובה גם את מהראן ראדי, שמוכיח מדי שבוע מחדש כי כהן עשה בחירה מצוינת שהתעקש להביאו. הקשר מנהל את המשחק בצורה מצוינת מהקישור האחורי ודוחף את הקבוצה קדימה תוך שהוא מזין את השחקנים בכדורים. גם איברהים עבדול ראזאק, שבישל את השער הראשון זכה למחמאות, אך בקבוצה מוטרדים מהאדישות שלו לאחר איבוד כדור. מספר פעמים לאחר שאיבד את הכדור במהלך המשחק אתמול (שבת), הגנאי העדיף לעמוד ולהתעצבן ולא רדף אחרי השחקן היריב ולכן הוחלף.

בעכו ציינו גם את רועי דיין, שכבש את השער הראשון. החלוץ שמפתיחת העונה מרבה לפתוח על הספסל ולכבוש כמחליף הוכיח כי גם דרך ההרכב הפותח הוא יכול לעשות זאת. במועדון היה מי שאמר שדיין שבקצב ההבקעה הזה (חמישה שערים), דיין עוד ימצא עצמו בעונה הבאה חוזר לקבוצה גדולה. עוד זכו למחמאות החלוץ ג'קו ערפאת, שהעלה את מאזנו לשישה שערים, והשוער דודו גורש, שרשם מספר הצלות נאות.

בנימין: "התוצאה יכולה הייתה להיות גבוהה יותר"

אחד המצטיינים של עכו מפתיחת העונה שנמצא מאחורי הקלעים הוא בנימין. הקשר האחורי נמצא בכל מקום במגרש תוך שהוא נלחם על כל כדור על כר הדשא ומציק ליריבות עם מלחמה עיקשת שמוציאה אותו במרבית הפעמים עם ידו על העליונה. הקשר המצוין עושה את הקילומטראז' הגדול ביותר מבין כל השחקנים מדי משחק ואין פינה במגרש שהוא לא מכיר. אלי כהן הפך את הקשר, שנתן עונה מצוינת גם בשנה שעברה, לבאנקר בהרכב.

בנימין התייחס להישגים האחרונים של קבוצתו ואמר: "אני חושב שמתחילת העונה אנחנו בתקופה טובה, רק שבמחזורים הראשונים זה לא בא לידי ביטוי בנקודות. כעת הכל מתחבר, וכך גם באות הנקודות. צריך לזכור שההכנה שלנו לא הייתה אידיאלית, היו לנו פצועים והזרים לא יצאו איתנו למחנה אימונים וזה פגע, אבל עכשיו דברים מתחברים".

על הכדורגל היפה שקבוצתו מציגה הוסיף בנימין: "אנחנו משחקים כדורגל מלהיב יותר מהשנה שעברה וכובשים יותר. לעומת העונה שעברה, שהייתה טבילת אש בליגת העל, השנה אנחנו יותר מנוסים ומכירים את הליגה וזה עושה את שלו". על מאמנו אלי כהן הוסיף: "אלי עושה עבודה טובה ויסודית. הוא מכין אותנו בצורה טובה לפני כל משחק ואין ספק שהוא הדביק אותנו, הוא מבקש מאיתנו לא לפחד, להניע כדור ולשחק מסודר והתוצאות מגיעות. אסור לשכוח את שאר הצוות המקצועי שיש לו חלק בכך".

בקרית שמונה טענו בסיום כי התוצאה אינה משקפת. על כך אמר בנימין: "אני לא מסכים שהתוצאה לא משקפת. במחצית הראשונה אולי לא הגיע לנו להוביל וקרית שמונה היו טיפה יותר דומיננטיים, אבל במחצית השנייה כשהם שלחו את כל הכלים ההתקפיים קדימה ניצלנו את זה להרבה הזדמנויות ועם קצת יותר ריכוז היינו יכולים לנצח יותר מ-0:3".

בסיום המשחק אתמול, נראה מוחמד כליבאת מאושר מתמיד. החלוץ הכישרוני שמושאל ממכבי חיפה היה מסוכן מאוד ואחרי שתי החמצות גדולות, כבש את השער השלישי והמרהיב של קבוצתו. השמחה של כליבאת המשיכה ביום ראשון כשהשחקן זומן לסגל הנבחרת הצעירה לקראת משחק הידידות מול בלארוס ב-17 בנובמבר. בתוך כך שחקני הקבוצה זכו היום לחופש ומחר יחלו בהכנה לקראת המשחק מול מכבי נתניה ביום ראשון הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully