וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "קונה הפסד כל 8 מחזורים"

הדס גרינברג

31.10.2010 / 11:00

חרף התבוסה לעכו, מגן קרית שמונה לא מתרגש. בקבוצה הצפונית בונים על 4 נק' לפחות מהמשחקים מול בני יהודה ונתניה

אחרי פתיחת עונה מצוינת שהניבה מקום ראשון ושמונה משחקים ללא הפסד, נחלה אמש (שבת) קרית שמונה את הפסדה הראשון בליגה במסגרת המחזור השמיני, שהיה צורם במיוחד. הקבוצה של רן בן שמעון ספרה לא פחות משלושה כדורים של הפועל עכו, ללא מענה, ברשת שלה, ובסיום 0:3 לעכו.

החבורה הצפונית לא הזכירה במחצית הראשונה את הקבוצה הדורסת של הליגה והתקשתה לנהל את משחק הנעת הכדור האופייני לה, כשהתמקדו בכדורי גובה שלא קיבלו מענה. לעומת זאת, במחצית השנייה, לפרק זמן של למעלה מ-20 דקות לחצה הקבוצה על השער של עכו, אך דודו גורש ביכולת מצוינת השאיר אותם ללא כיבושים.

על אף ההפסד, אלרואי כהן ממשיך להיות חלב חשוב ביותר עם תנועה נכונה בחלק ההתקפי שמזינה את החלוצים בכדורים, תוך כדי שהוא מוסיף כהרגלו כניסה לרחבה ואיום על השער. אתמול לצערו, זה לא עבד. כמוהו, גם מלך שערי הליגה, וויאם עמאשה ניסה, לחץ, בעט, נגח אך נתקל בשוער גורש, שתפס יום מעולה. לעומת עמאשה שסיכן את השער, החלוץ הבולגרי זוראן בלדובלייב הציג יכולת חלשה ולא בכדי בן שמעון השאיר אותו על הספסל בשבועות האחרונים. כפי שהוא נראה במשחק לאחר שקיבל את הקרדיט ב-11, הוא צפוי לשוב לראות את הספסל מקרוב.

זר נוסף שאף שיחק בעונתו הראשונה בארץ אצל היריבה אמש, הוא הקשר בריאן חרסיסיץ', שלרוב עושה עבודה טובה בקישור האחורי אך התקשה מול הקישור הכישרוני של עכו. בן שמעון ידע כנראה מדוע אמר לשחקניו ערב המשחק כי "הוא רוצה ניצחון ולא חשוב לו הכדורגל היפה", כי הוא ידע שלא יהיה ניתן לפתח משחק יפה במגרש המשופע בגרין.

בכר: "לא משנה אם אנחנו משחקים בבית או בחוץ"

עם סיום המשחק נערכה שיחה בין הבעלים איזי שרצקי, בן שמעון והמנכ"ל יוסי אדרי, השלושה היו מאוכזבים אך הם לוקחים את איבוד הנקודות בפרופורציות וחושבים כיצד להשיב את הקבוצה למסלול הנכון כאשר מה שלבטח יעזור להם הם צמד משחקי הבית שמצפים לה, נגד בני יהודה ומכבי נתניה. "אנחנו חייבים לקחת ארבע נקודות מהמשחקים הללו", אמר גורם במועדון.

מגן הקבוצה ברק בכר התייחס למשחק: "התוצאות שלנו בשני המשחקים האחרונים לא משקפות. מול אשקלון היינו אמורים לנצח, ואמש עכו לא הציגה יכולת כזו טובה. הגענו למצבים והיה לנו מומנטום טוב במחצית השנייה, יכולנו להשוות ולנצח". על העובדה כי בן שמעון הזהיר אותם מהמגרש בגרין, הוסיף בכר: "ידענו שיהיה מגרש לא טוב וקשה. מעבר לכך עכו הסתגרו, שיחקנו לא רע יחסית למגננה שלהם.

"אני מסכים שלא שיחקנו את הכדורגל שלנו, אבל אי אפשר כל שבוע לתת הצגה", הוסיף בכר. "אנחנו קונים הפסד כל שמונה משחקים אבל היום היינו צריכים להיות עם עוד ארבע נקודות לפחות מתחילת העונה לפי איך ששיחקנו.

בכר התייחס אף לצמד המשחקים שמחכה לקבוצה, בתקווה שזה יחזיר אותה למסלול הניצחונות, ואמר: "אני לא יודע אם זה משנה שאנחנו משחקים בבית או בחוץ. גם בחוץ שיחקנו השנה טוב והבאנו את התוצאות. היתרון שלנו בבית השנה נובע מכך שהקהל מגיע למשחקים ותומך בנו בצורה יפה מאוד וזה חשוב לנו. אנחנו צריכים להיות טובים, לא משנה אם בבית או בחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully