וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורלד סירייס: טקסס חזרה לסדרה

31.10.2010 / 5:46

קולבי לואיס ומיטש מורלנד הצעידו את הריינג'רס ל-2:4 על סן פרנסיסקו, שמובילה 1:2 בסדרה. המפגש הבא: בין ראשון לשני

לכל אורך הפלייאוף היה קולבי לואיס העוגן השקט של טקסס. גם הלילה (בין שבת לראשון) הרגיע המגיש של הריינג'רס את החזית, כשהגיש שבעה אינינגים ושני שליש, שרף שישה חובטים בסטרייקאאוט וסייע לסיירים לנצח את סן פרנסיסקו 2:4 ולצמק ל-2:1 בוורלד סירייס. המשחק הבא בסדרה יתקיים בלילה שבין ראשון לשני, כשטומי האנטר ינסה להשוות את המאזן מול מדיסון באמגארנר.

אבל לא על לואיס לבדו הסתמכו הריינג'רס. באינינג השני הרשה ג'ונתן סאנצ'ז (חלש מאוד בפלייאוף) דאבל לנלסון קרוז והולכה לבנג'י מולינה. מולו עלה מיטש מורלנד, שאחרי מאבק ארוך של הגשות הפציץ לצד ימין - 0:3 מבטיח לריינג'רס, והמגרש בארלינגטון גועש.

לואיס המשיך על קרוז קונטרול, כשבאינינג החמישי ירה גם ג'וש המילטון להומר והניצחון של הריינג'רס נראה בטוח. אלא שככל שזה קשור לקודי רוס, שום דבר לא סגור. רוס ירה להומר חמישי בפלייאוף באינינג השביעי וצימק ל-4:1, אנדרס טורס הוסיף הומר משלו בשמיני. בתשיעי כבר פגשו הג'איינטס את נפתלי פליז, וזה הרבה יותר קשה. ב-13 הגשות סילק הקלוזר של טקסס שלושה חובטים, ורון וושינגטון ושחקניו יכולים לחשוב על שוויון בסדרה.

התפתחות מעניינת בניו יורק: תושבי העיר המחוברים לקייבלוויז'ן, אחת משתי רשתות הכבלים, לא יכלו עד כה לראות את הסדרה בשל סכסוך של החברה עם FOX. הסכסוך הזה נפתר והמנויים יוכלו לשוב ולצפות ביום ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully