וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חבל שלא לכולם יש אפשרות לראות את לברון"

ראסל וולף, נשיא החטיבה הבינלאומית של ESPN, מקווה שהערוץ יחזור ל-HOT: "אשמח לשוב עימם לשולחן הדיונים"

הסיפור החם בימים אלה בתקשורת המקומית בניו יורק הוא המלחמה בין רשת FOX לחברת הכבלים קייבלוויז'ן. FOX דורשת סכומים שנראים מופרכים עבור חברת הכבלים, וזו בתגובה הורידה אותה, בינתיים, מהמסך. כך יוצא שמנויי קייבלוויז'ן לא זכו לראות את הוורלד סירייס. מנויי טיים וורנר, חברת הכבלים המתחרה, לא נפגעו. בסופו של דבר, הסכסוך הזה נפתר במוצ"ש. לא ברור מי הטוב ומי הרע בסיפור, הדבר היחיד שידוע הוא שחובב ספורט מניו יורק היה צריך לחפש חלופות דווקא בשבוע האחרון של אוקטובר, שבוע השיא של שנת הספורט האמריקאי.

הסיפור הזה מזכיר במשהו את הורדתו של ערוץ ESPN מ-HOT. למי שלא מכיר או שלא זוכר, ביוני האחרון הגישה HOT הצעה שאז הוגדרה על ידי גורמים ב-ESPN כ"מעליבה". HOT רצתה לחתוך את הסכום הקודם ששילמה ב-70 אחוז, דרישה שאותה לא יכלו ברשת האמריקאית לקבל. ב-1 ביולי ירדה ESPN מהמסך של HOT ונותרה זמינה עבור מנויי YES בלבד. מבחינת ראסל וולף, נשיא החטיבה הבינלאומית של ESPN, זה לא היה עניין של מה בכך.

"בפירוש לא רצינו לאבד את הקהל הישראלי", אמר וולף, 43, בראיון לוואלה! ספורט, "אני חושב שיש בישראל פוטנציאל גדול וחבל לנו שכל כך הרבה אנשים לא רואים אותנו. הטעות שאנשים עושים היא שהם חושבים שאנחנו מכוונים לתכנים האמריקאים, אבל אנחנו לא, אנחנו מביאים גם את הדברים שמעניינים את הישראלים".

- בוא נשאל את זה ככה: פוטבול בקושי רואים פה, בבייסבול בכלל אין התעניינות. אז נכון, אתם משדרים NBA, אבל במשך ארבעה חודשים לאף אחד כמעט לא היה אכפת ו-NBA משודר בלילה. אתם באמת מרוויחים מהקהל הישראלי?

"מינו אותי לעמוד בראש החטיבה הזאת כדי שתרוויח כסף. אנחנו מנהלים סניפים באמריקה הלטינית ובאוסטרליה, יש לנו הרבה מאוד רשתות מקומיות בכל העולם וככלל, החטיבה הבינלאומית שלנו מתפתחת מאוד ואנחנו מתכוונים להנחיל אצלכם את ערוץ ה-HD. אשקר אם אגיד שזה המקום הכי רווחי, אבל אנחנו בישראל כבר עשר שנים. אתה חושב שהיינו נשארים כאן אם זה לא היה משתלם לנו?"

"מי שיעבוד איתנו ייהנה בטווח הרחוק"

וולף מסכים, אם כי לא מודה בפה מלא, שאחת הסיבות העיקריות היא אסטרטגיה – ערוץ כמו ESPN חייב דריסת רגל במקום כמו ישראל. מצד שני, יש סיבה טובה להאמין לו - השליטה שהוא מפגין בשוק הישראלי. "אני יודע שעוד גורמים מנהלים מו"מ עם ה-NBA כדי לשדר, אבל לפחות כרגע אנחנו היחידים שמעבירים משחקי NBA. היו לנו שלושה משחקים השבוע, שניים מהם בדאבל-הדר. שידרנו ועוד נשדר הרבה משחקים של לברון ג'יימס במיאמי, אבל יש הרבה אנשים שלא יכולים לראות אותו, וחבל".

נו, אז אולי תרימו את הכפפה ותוסיפו משחק או שניים ללוח השידורים השבועי?

- אין תגובה

- לסיכום, אתה אומר ש-HOT עשו טעות גדולה

הכל עניין של ביזנס. הם לא חשבו שזה מספיק רווחי בשבילם והחליטו להוריד את הערוץ, אבל יש לנו תוכניות מרחיקות לכת, ומי שיעבוד איתנו ייהנה מהן בטווח הרחוק. אני, בכל מקרה, לא סגרתי את הדלת. אשמח לחזור איתם לשולחן הדיונים".

  • עוד באותו נושא:
  • espn

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully