וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה על ברוכיאן: "הוא לא מתפקד"

29.10.2010 / 10:35

כוכב העבר של בית"ר התייחס ברדיו ירושלים לניפויו של הקשר מהרכב הקבוצה: "מתקשה עם מצבי לחץ ועם היכולת לקחת מנהיגות"

המשחק שיפתח ביום שבת את המחזור השמיני בליגת העל, בין אשדוד לבית"ר ירושלים יתקיים ללא קהל. כזכור, זאת בעקבות העונש שספגה אשדוד בעקבות ארועי משחק הבית שלה נגד הפועל באר שבע. לבית"ר ירושלים צפוי כמובן משחק נוסף ללא קהל בשבוע הבא, אז תארח את הפועל פתח תקוה וזאת אחרי שנענשה אתמול בבית הדין.

באימון המסכם תירגל מאמן בית"ר אורי מלמיליאן הרכב ללא עידן טל ואבירם ברוכיאן, כשאת מקומם במרכז המגרש תפסו דריו פרננדז ושי חדד. אלי אוחנה התייחס לשינוי ב"רדיו ירושלים" ואמר על ברוכיאן: "הוא לא מתפקד. הוא מתקשה עם מצבי לחץ ועם היכולת לקחת מנהיגות. אולי ברוכיאן צריך לעשות את השינוי ולקחת מנהיגות, חסר לו אולי משהו אך הוא בתפקיד ובמעמד שהוא יכול אבל עדיין לא עושה זאת. הכישרון שיש לו ברגליים...זה בלתי נתפס שזה עדיין לא בא לידי ביטוי ואני מאוד מאמין שזה צריך להגיע".

על העונש של בית"ר אמר אוחנה: "אוהדי בית"ר, או יותר נכון החלק הפרוע, חייבים להבין שגם אם הם צודקים אף אחד לא יאמין להם. הם כל כך הרבה פעמים מעורבים בקללות ובלגן שאף אחד לא יאמין להם וגם לא לאוהדי בני יהודה. שום דבר לא מצדיק אלימות ואני אומר את זה לכל אוהד בית"ר בפנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully