וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: יובל נעים התבקש לא לתרגל את דודו ביטון

29.10.2010 / 14:30

ההנהלה הלכה צעד נוסף מאז נחשף החוזה, אך נראה שישחק נגד מכבי חיפה. נעים התעמת עם ארמון בן נעים וסילקו מהאימון

מאמן הפועל פתח תקוה יובל נעים סילק הבוקר (שישי) מאימון הקבוצה את הקשר-חלוץ ארמון בן נעים, וזאת בעקבות טענה לזלזול באימונים מצד השחקן.

לדברי שחקנים בקבוצה, נעים פנה לחלוץ ואמר לו: "אני לא רואה שאתה רץ, תעוף מפה, אני לא רוצה לראות אותך". יש לציין כי בן נעים הוא אחד השחקנים היותר אהובים על אוהדי הקבוצה, ונחשב לאחד משחקני הבית הוותיקים בקבוצה.

ואם זה לא מספיק, הנהלת הפועל פתח תקוה ביקשה מנעים לא לתרגל את החלוץ דודו ביטון באימון הקבוצה הבוקר, יומיים לפני המשחק מול מכבי חיפה. המאמן תרגל במקומו את החלוץ עידו אקסברד במהלך שנראה תמוה.

עוד לפני האימון אמרו שחקנים בהפועל פתח תקוה, על המהלך המתוכנן: "אם נעים יקשיב להנהלה, הוא יובך. אין לנו כלים התקפיים אחרים חוץ ממנו, ואולי עוד שני שחקנים".

כזכור, ביום רביעי שעבר נחשף החוזה של ביטון, שמעניק לקבוצת האם שלו טוברוק, 95 אחוז ממכירה עתידית, ייצוג בלעדי במשא ומתן ואפשרות להעבירו מתי שיחפצו לאירופה, או לקבוצה בישראל בתום העונה. בעקבות הפרסום, איימו בפתח תקוה לא לשתף את ביטון מול מכבי חיפה, לאחר שלא שותף בדרבי בגלל פציעה.

המאמן תרגל בהרכב גם את המגן יגאל אנטבי, שמחר בערב עשוי לחתום בקבוצה. אם זה יקרה והצדדים יגיעו לסיכום, לא מן הנמנע שהשחקן ישחק מול מכבי חיפה. הקשר ישראל זגורי אמור לפתוח מול קבוצתו לשעבר. הקשר שהפך לאחת המניות הבטוחות בהרכב של הפועל פתח תקוה לא מצא מקום בהרכב של אלישע לוי ואם ימשיך להציג יכולת טובה, בתום העונה הוא עשוי לחזור למכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully