וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זמנו של יניב גרין במכבי תל אביב קצוב?

29.10.2010 / 9:09

עוזר המאמן גודס וגורם בהנהלה שוחחו בנוגע לאפשרות להשאיל את הסנטר בעוד כחודש. כדיר: "מה שבלאט נותן, אני לוקח"

ערב המשחק החשוב מול ז'לגיריס הליטאית, וכשעתיים לאחר סיומו של האימון המסכם ביום רביעי, שוחח גורם בהנהלת מכבי תל אביב עם עוזר המאמן גיא גודס. במהלך השיחה הטלפונית דיברו גודס והגורם בהנהלה לגבי שינויים אפשריים שייערכו במצבת השחקנים בקבוצה. לוואלה! ספורט נודע כי במהלך השיחה עלתה האפשרות להשאיל את יניב גרין בעוד כחודש, השניים אף דסקסו באותו דיון טלפוני לגבי עתידו של כדיר - כשהגורם תהה האם יש מקום להשאיל את השחקן להפועל ירושלים בשל מיעוט הדקות להן הוא זוכה.

לאחר שדיויד בלו ספג עבירה רביעית במשחק אמש שהסתיים בניצחונה של מכבי על ז'לגיריס בתוצאה 70:86, כדיר, שלא שותף במשחקיה האחרונים של קבוצתו, זכה לשחק כשעלה לארבע דקות וחצי. השחקן, המעוניין להישאר במכבי תל אביב, משתדל להפגין רצון ונחישות להצליח בקבוצתו הנוכחית. "הדבר הכי חשוב זה להמשיך לעבוד קשה, אף פעם לא להוריד את הראש, ואם עוד פעם תגיע הזדמנות אז תמיד להיות מוכן", הסביר כדיר לאחר המשחק.

"מה שבלאט נותן, אני לוקח - ולוקח את זה באהבה. תמיד אשמח אם הוא יזרוק אותי למים, כי זה כיף ", הוסיף כדיר. ומה תחושתו לגבי הופעת הבכורה שלו ביורוליג? " אין מה להגיד, זה נחמד וזה כיף כי זה יורוליג, אבל קודם כל זה כדורסל", הוא מדגיש. "חטפתי גג, כואב לי בכל מיני מקומות, אבל אמרתי - אם להיכנס משחק ראשון אז בסטייל. שמתי לב למחיאות כפיים מהאוהדים כשירדתי, זה באמת היה מרגש לשמוע אותן", סיכם כדיר.

כאשר דיויד בלו ספג את העבירה רביעית, הורדתו לספסל לוותה בגערות נמרצות מצד המאמן דיויד בלאט. "המאמן צודק כשהוא כעס עליי", הסביר בלו בשיחה עם וואלה! ספורט. "עשיתי טעות במהלך המחצית השנייה וקיבלתי עליה עבירה רביעית. בלאט צודק בכעס עליי, כי אני לא יכול לעשות עבירות כאלו, בייחוד בשלב קריטי כזה של המשחק. בקבוצה סומכים עליי ואני חייב להיות חכם יותר", סבור בלו.

אולם השחקן שמח על כך שצלחו את המשחק. "בסופו של דבר, הכי חשוב זה שניצחנו. זה ניצחון שהיה חשוב עבורנו, משחק שהיינו צריכים לנצח בו. מה ההבדלים ממכבי של שבוע שעבר למשחק הזה? ההגנה מההתחלה, אך קאחה היא גם קבוצה קשה יותר מזלגיריס, בטח כשהיא משחק בבית שלה", סיכם בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully