וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הליכה בפארק

29.10.2010 / 5:13

הומר גדול של אדגר רנטרייה וסדרת הולכות של מגישי טקסס הקנו לסן פרנסיסקו ניצחון 0:9 ויתרון 0:2 בוורלד סירייס

הגיבורים הבלתי צפויים של הפלייאוף ממשיכים לככב. הומראן ענק של אדגר רנטרייה באינינג החמישי העלה את סן פרנסיסקו ליתרון 0:1 במשחק השני מול טקסס, חואן אוריבה, מכוכבי המשחק הראשון, הוסיף סינגל ו-RBI בשביעי, מגישי הריינג'רס איבדו שליטה והג'איינטס נוסעים לטקסס ביתרון 0:2 מבטיח בוורלד סירייס לאחר ניצחון 0:8, רחוקים שני משחקים בלבד מזכייה בתואר. המשחק השלישי בסדרה ייערך בלילה שבין שבת לראשון, כשקולבי לואיס מטקסס צפוי לפתוח מול ג'ונתן סאנצ'ז מהג'איינטס.

רנטרייה חבט להומר עמוק בתחתית האינינג החמישי, בו חמק מאט קיין מהומראן של איאן קינסלר. כשהתוצאה 0:0, קינסלר ירה במעלה האינינג כדור חזק שקפץ על תקרת הקיר וחזר למגרש. הוא הסתפק בדאבל, והג'איינטס ניצלו את המזל עד תום. קיין בכלל הוא משהו מיוחד בפלייאוף הזה, וסוגר את הפער על קודי רוס לתואר ה-MVP של אוקטובר. הוא הגיש שבעה אינינגים ושני שליש והמשיך, כמו במשחקים הקודמים, להיות בונקר בכל הקשור לריצות חובה.

סי ג'יי ווילסון, המגיש שפתח בריינג'רס, היה מצוין, אבל נאלץ לעזוב באינינג השביעי בגלל יבלת ביד. הוא יצא עם שחקן על הבסיס, קודי רוס, מה שעלה לו בעוד ריצת חובה כשחואן אוריבה חבט לסינגל על דארן אוליבר והכניס את רוס הביתה. באינינג השמיני איבד דרק הולנד שליטה והוליך את אוברי האף על בסיסים מלאים - 0:3 ואחריו הוביל גם מארק לואו את אוריבה הביתה על ווקס - 0:4. רנטרייה הוסיף סינגל בן שתי ריצות, ארון רוואנד רשם טריפל והכניס שתי ריצות משלו, אנדרס טורס חתם בסינגל אינינג בן שבע ריצות - 0:9, וסן פרנסיסקו בחצי הדרך אל השמפניה.

* ג'ו ג'ירארדי צפוי להמשיך בניו יורק יאנקיז בשלוש השנים הקרובות, לאחר שסיכם עקרונית בקבוצה. חוזהו יעמוד על תשעה מיליון דולר, כשבכל זכייה בוורלד סירייס ישלשל לכיסו 500 אלף נוספים. ג'ירארדי הצעיד את הפסים לזכייה בתואר בשנה שעברה, לראשונה מזה תשע שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully