וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פונלאנטן הרשים באימון הראשון בהפועל ת"א

28.10.2010 / 19:02

שחקן בקבוצה אמר: "יש לו המון כדורגל והוא יכול לעזור לנו". טועמה צפוי לפתוח נגד הפועל באר שבע, גוטמן נזף בשחקנים

חלוץ הפועל תל אביב איתי שכטר נחת היום (חמישי) בצהריים בסרביה כדי לקבל טיפול אצל "המכשפה" בבלגרד. כידוע, שכטר סובל מקרע חלקי בשריר ועושה כעת את כל המאמצים בכדי להיות כשיר למשחקים מול מכבי חיפה ובנפיקה. לאור הצלחת הטיפול בפעם שעברה, חזר החלוץ לסרביה על מנת לזרז את החלמתו.

ללא שכטר, הפועל תל אביב ערכה הערב אימון ראשון עם סגל מלא לקראת המשחק בשבת נגד הפועל באר שבע. הקשר יוהאן פונלאנטן הצטרף לאימוני הקבוצה בפעם הראשונה. השוויצרי שעבר את הבדיקות הרפואיות יחל מספר ימי התרשמות במועדון שלאחריהם יוחלט אם להחתימו. בכל מקרה השחקן עבר בדיקות כלליות, כשצפויות לו בדיקות נוספות בברכו, כדי לאמוד את מצב הפציעה שלו. שחקנים בקבוצה התרשמו מהיכולת של השוויצרי ואחד מהם אמר: "נראה שיש לו המון כדורגל והוא יכול להוסיף לנו המון, למרות שדווקא בעמדה שבה הוא משחק יש לנו הרבה מאוד שחקנים טובים".
.
בחזרה למשחק נגד הפועל באר שבע בשבת, לגוטמן ישנן מספר התלבטויות, אם כי נראה שסלים טועמה יפתח אחרי שהוא תורגל בהרכב לכל אורך האימון. אחת מההתלבטויות היא בין בן סהר לשי אבוטבול, כשבכל מקרה שאחד מהם יפתח, ערן זהבי יתופקד בצורה אחרת. בעמדת המגן הימני דני בונדר תורגל על חשבונו של עומרי קנדה, שהציג יכולת חלשה בשני המשחקים האחרונים של הקבוצה.

גוטמן עצלמו היה מאוד עצבני באימון ונזף בשחקניו: "הסתכלתי על שני המשחקים האחרונים שלכם ונראה שאין לכם את המחויבות שהייתה לכם פעם. עכשיו אני אחזור אחורה ללמד אתכם שוב מהי הגנה של ארבעה בקו אחד ומה זה להיות קרובים בקישור. אני מקווה שהכל יחזור אליכם מהר".

הקבוצה תעלה בשבת עם חולצות ורודות אל כר הדשא כחלק משיתוף פעולה עם עמותת אחת לתשע בניסיון להגביר את המודעות לסרטן השד. אל המשחק הם יופיעו עם מדיהם הרגילים. "אני חייב להודות שבהתחלה היה לי מוזר לחשוב עלי ועל השחקנים בקבוצה בצבע הוורוד", אמר גילי ורמוט. "לאחר שהבנתי בדיוק במה מדובר מיד הסכמתי שיש פה מסר ומטרה חשובה. אני קורא לכל אוהדות הפועל ולכל האוהדים להצטרף למאבק בסרטן השד ולהבין שגילוי מוקדם ומודעות לבדיקות יכולים להציל חיים".

אליפות הבעיטות החופשיות תשודר בספורט1

אליפות הבעיטות החופשיות בהשתתפות סלים טועמה תשודר בספורט1. התחרות תתקיים בלאס וגאס ב-27 לדצמבר, ומלבד לטועמה תכלול גם את בקהאם, מסי, דל פיירו, באלאק, צ'אבי ואחרים. המנצח יזכה במיליון דולר.

התחרות תכלול בעיטות מ-18, 21 ו-25 מטר, בהשתתפות בופון, דייויד ג'יימס ודידה. טועמה: "כיף להיות חלק מהמעמד הזה יחד עם כל השמות הגדולים האלה, ומשמח לדעת שהאוהדים מישראל יוכלו לראות ולעודד מכאן".

(עדכון ראשון: 16:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully