וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: "גם בהרכב שלישי ניצחנו את הפועל"

28.10.2010 / 13:34

במועדון מרוצים משחקני הנוער אחרי הדרבי: "יש תבנית". ועדת המשמעת של דני פרדה תתקיים בשבוע הבא, לא ישחק בר"ג

במכבי פתח תקוה יערכו לקשר דני פרדה את ועדת המשמעת רק בשבוע הבא, זאת בעקבות ההחלטה להשעות את השחקן מכל פעילות עד להודעה חדשה. המשמעות: השחקן לא ייכלל כנראה בסגל למשחק מול הפועל רמת גן, אך ייתכן שיחזור להתאמן כבר הערב (חמישי) עם חבריו. אתמול, כזכור, הגיע השחקן למשחק הדרבי ברמת גן, אבל לא התלבש למשחק. כזכור, השחקן הושעה לאחר שלא הגיע למשחק הליגה האחרון מול הפועל תל אביב. אמש אמר פרדה לחבריו: "עשיתי טעות גדולה, לא אחזור עליה".

בקבוצה היו מרוצים משילוב שחקני הנוער במשחק אתמול. "גם כשהפועל פתח תקוה משחקת עם רוב ההרכב הראשון שלה ואנחנו עולים עם הספסל ושחקני נוער, ניצחנו. אתמול, ההרכב השלישי שלנו ניצח את ההרכב של הפועל", אמרו הבוקר בקבוצה. "יש לנו תבנית של קבוצה, כל שחקן יודע מה הוא עושה".

שחקני הנוער ששותפו אמש היו שחקני ההתקפה דרור דגו, גידי קאניוק, דיויד בקל ומיכאל וקסלר ובסגל נכללו גם שחקנים אחרים. פרדי דוד, שמצליח לשדרג העונה לא מעט שחקנים צעירים, שמר אתמול על צניעות: "אנחנו ממשיכים במדיניות של שילוב שחקנים צעירים בקבוצה. אחרי לבקוביץ', בן חיים ודמארי, יש שחקנים מספיק מוכשרים בנוער שיקבלו אשראי. אתמול הם הוכיחו שהגיע להם".

השוער איבאן מאנצה אמר לחבריו בקבוצה כי הוא טרם החליט האם להישאר בקבוצה בינואר, וכי הוא מחכה להתפתחויות בעניינו. אם מאנצה ימשיך לשבת על הספסל, ייתכן ויבקש לעזוב במועד ההעברות. במקרה שבו אכן יעזוב, השוער צליל חתוכה ישמש כשוער השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully