וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת תרוויח חמישה אחוז ממכירת דודו ביטון

28.10.2010 / 10:16

כך עולה מתוך ההסכם עם טוברוק, שהשאילה בתמורה את כל שחקניה בחינם. במועדון שוקלים להתלונן על השופט תבריזי

הפועל פתח תקוה תוכל להרוויח חמישה אחוז ממכירה עתידית של דודו ביטון לקבוצה ישראל או כל קבוצה באירופה, כך עולה מתוך סעיף נוסף בהסכם של הקבוצה עם בית"ר טוברוק. ההסכם מונה ארבעה סעיפים ובתוכו מפורט כי השחקן יוכל להשתחרר במועד ההעברות לקבוצה באירופה, ובכל סוף עונה גם לקבוצה ישראלית. סעיף נוסף מדבר על העברת השחקן ללא תמורה. בנוסף, אריק איזיקוביץ' הוא היחיד שינהל את המשא ומתן. הסעיף הרביעי מדבר על חלוקת האחוזים ממכירת השחקן, כפי שנחשפו קודם לכן.

יש לציין כי בהסכם בין הצדדים מובא כי כל ארבעת השחקנים שעברו מטוברוק לפתח תקוה, כולל רפי דהן, אלון תורג'מן וניסן אלקלעי (חתומים לארבע שנים), יעברו בכל עונה בהשאלה על פי הסכמה של איזיקוביץ', אך בחינם. "ההסכם הזה טוב לפתח תקוה", אמר איזיקוביץ' אמש. "השחקנים שלה חתומים לטווח ארוך והושאלו ללא תמורה. שני המועדונים עובדים בשיתוף פעולה מלא". כזכור, מיד לאחר חשיפת ההסכם הקודם הודיעו בפתח תקוה כי הם שוקלים שלא לאפשר לביטון להיכלל בסגל למשחק נגד מכבי חיפה. החלוץ, שלא שיחק אתמול בגלל פציעה, צפוי להיכלל בסופו של דבר בסגל.

פרשת האיומים לכאורה, של איתן תבריזי על הקשר רפי דהן, רחוקה מלהסתיים. בהפועל פתח תקוה שוקלים לפנות לאיגוד השופטים או להתאחדות לכדורגל ולהתלונן על השופט. ייתכן שהמועדון יבקש מהאיגוד שתבריזי לא ישפוט יותר במשחקי הקבוצה. כפי שפורסם אמש מיד לאחר המשחק, דהן טען כי תבריזי קרא לעברו: "אם לא תסתום את הפה, אנגח לך בראש". תבריזי הכחיש אמש את הדברים, אבל גורם במועדון אמר: "בכל מדינה אחרת, היו חוקרים. רק כאן זה לא מעניין את אף אחד".

החלוץ עידן אקסברד, שכבש אמש בהפסד 3:2 בדרבי, החל להתאמן באופן אישי אצל מאמן החלוצים אלון מזרחי. האווירון מאמן גם את חלוצי מכבי חיפה, מוחמד גדיר ושלומי אזולאי, ואת כל חלוצי מכבי פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully