וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון ביתי ראשון להפועל פ"ת בכדורסל

דור בלך

27.10.2010 / 19:24

לעיני כוכבי העבר שלה, השיגה פ"ת המשחקת בליגה ב' ניצחון בכורה באולם ע"ש נחום סטלמך, כשגברה 50:73 על רמה"ש

בזמן שבכדורגל ממתינים אוהדי הקבוצה כבר שבעה מחזורים לניצחון, קבוצת הכדורסל של הפועל פתח תקוה, שהוקמה על ידי האוהדים, רשמה הערב (רביעי) ניצחון שני העונה, הפעם 50:73 על א.ס רמת השרון,בבכורה ההיסטורית באולם על שם נחום סטלמך. לאחר שני מחזורים שמרה הקבוצה על מאזן מושלם, כשכבר מדברים במועדון על משחק העונה מבחינתם, הדרבי נגד אליצור פתח תקוה במחזור החמישי. אליצור, אגב, מסתמנת כפייבוריטית הברורה לעלייה לליגה א'.

במשחק הבית הערב נכחו כוכבי העבר של הקבוצה - דובי פוחס וגברי לוי, יו"ר ההתאחדות לשעבר, כשגם נירה סטלמך, אלמנתו של נחום סטלמך ז"ל, הפתיעה בנוכחותה. ערן זינגר בלט אצל המלאבסים עם 27 נקודות, נמרוד לביד, הוליך את הבריחה הגדולה במחצית השנייה עם 11 נק'. עוד הרבה לקלוע: בועז שפיצר 9 נק', רועי אגמי ועמרי רביב 8 כ"א וניר אנגל 6.

"במשחק הזה הלך לנו קצת יותר קל מהמשחק הראשון, ככה שנראה שהחיבור בין השחקנים גדל", סיכם בסיום מאמן הקבוצה יאיר קלס. "יש לנו סגל יחסית רחב, עם לא מעט שחקנים מהצפון, וככל שהכימיה ביננו תשתפר - ככה התוצאות ישתפרו עוד יותר. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לאוהדים שנתנו תצוגת עידוד מדהימה. אני מסיר בפניהם את הכובע". אוהדי הקבוצה, אגב, שרו לשחקנים בסיום: "אתם יותר טובים מהכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully