וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת עד גיל 20 יצאה לדרך

27.10.2010 / 18:54

הקבוצה שהוקמה מיוצאי נבחרת הנוער ניצחה במשחק הבכורה שלה את הפועל קריית אונו מליגה ב' 0:1. שלומי לוי כבש

נבחרת ישראל עד גיל 20 ערכה היום (רביעי) משחק אימון ראשון והשתתפה באירוע הצדעה לציון 70 שנה לעיר קריית אונו. הנבחרת, אותה מדריך מוטי איוניר, גברה 0:1 על הפועל קריית אונו מליגה ב' כשאת השער היחיד במשחק כבש שלומי לוי, חלוצה של בני יהודה, במחצית הראשונה. מדובר בנבחרת חדשה שהוקמה לטובת שנתונים שסיימו את גיל הנוער.

כבר לפני מספר חודשים הוחלט על הקמת מסגרת אימונים לטובת אותם שנתונים, כפי שנהוג בהתאחדויות רבות באירופה. במשחק עצמו נכח גם גיא לוזון, מאמן הנבחרת הצעירה, שהגיע במטרה להתרשם מהשחקנים הצעירים שעשויים להשתלב בקמפיין הבא של הנבחרת. לקראת המשחק זימן איוניר סגל של 23 שחקנים, כאשר במשחק עצמו פתחו אריק ינקו (הפועל תל אביב), בן ביטון (נס ציונה), אורי זוזוט (הפועל ראשון לציון), גל מיו (הפועל תל אביב), ריף פרץ (מכבי תל אביב), ציון צמח (נס ציונה), גיא ליפקה (מכבי חיפה), שלומי לוי (בני יהודה), משה לוגסי (מכבי תל אביב), חאתם עבד אל חמיד (מכבי תל אביב) ומשה ברק (בית"ר ירושלים).

"ההתארגנות שלנו הייתה מהירה ולא היה לנו הרבה זמן להתארגן", סיפר איוניר לאחר המשחק. "יש מחשבה בהתאחדות להפוך את המסגרת הזו למסגרת רצינית ויש הרבה מדינות שבהן קיימת נבחרת עד גיל 20. החשיבות של מסגרת כזו היא בעיקר עבור שחקנים שמסיימים את גיל הנוער כדי למלא את החלל שנוצר עד שהם מגיעים לנבחרת הצעירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully