וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה פתחה בשימוע נגד הנהלת הפועל פ"ת

27.10.2010 / 13:03

זאת בהמשך לחקירה בחשד לביום פריצה למחסני המועדון לפני כשנה. מהמשטרה נמסר: "ככל הנראה, יוגשו כתבי אישום"

משטרת ראש העין פתחה בהליך שימוע כנגד חלק מעובדי הפועל פתח תקוה, זאת בעקבות פרשת ביום הפריצה למחסני המועדון, בחודש דצמבר 2009. ההחלטה לפתוח בהליך התקבלה לפני מספר ימים וחלק מאנשי המועדון אמורים להתייצב בקרוב לשימוע במשטרה. המשמעות של פתיחת ההליך היא ברורה – ייתכן ונגד חלק מהמעורבים בפרשה יוגשו כתבי אישום. בשעתו נחקרו בעקבות הפרשה מספר חברי הנהלת הקבוצה.

תזכורת: הפרשה החלה ב-11 בדצמבר 2009 ובעקבותיה נחקרו במשטרה בכירים בהנהלה בחשד שניסו לביים פריצה למחסני המועדון, במהלכה נגנבו מדי השחקנים. לפי החשד של המשטרה, אפסנאי הקבוצה הגיש תלונה במשטרת ראש העין בגין פריצה, אך חקירת המשטרה העלתה כי איש לא פרץ למקום. העדויות הסותרות של אנשי הקבוצה הביאו לחקירה מקיפה וחשדות כאילו הקבוצה בדתה את התלונה, משום שמדיה החדשים שהזמינו מחברת התלבושות לא היו תואמים את התקנות החדשות של ההתאחדות (מחייבות כי לוגו "ליגת טוטו" יוטבע עליהן) ובכדי להימנע מקנס והעמדה לדין טענו כי הן נגנבו.

בפתח תקוה שכחו מהמקרה, אך מתברר כי לפני כשלושה שבועות החליטה המשטרה לפתוח בהליך שימוע נגד המעורבים. מדוברות מרחב שרון נמסר בתגובה: "בחודש דצמבר הוגשה תלונה במשטרת ראש העין בעקבות פריצה למחסני המועדון. המשטרה חקרה את התיק ובגמר החקירה הומלץ להגיש כתב אישום כנגד כלל המעורבים. התיק הועבר לתביעות מחוז מרכז. בתביעות התקבלה החלטה להגיש כתב אישום ולכן פתחו בהליך שימוע, לאחריו ככל הנראה יוגש כתב אישום".

מהנהלת הקבוצה נמסר בתגובה: "המשטרה עושה את עבודתה. נכבד את החלטותיה".

בנושא אחר. לאחר חשיפת חוזהו של החלוץ דודו ביטון, בעקבותיה החליטה הנהלת הפועל פתח תקוה כי השחקן לא ייכלל בסגל הקבוצה למשחק ביום ראשון נגד מכבי חיפה, קיבלו אנשי הקבוצה חוות דעת משפטית, לפיה אם השחקן לא יעלה למשחק נגד מכבי חיפה בגלל סיבות שאינן מקצועיות, ייתכן שהקבוצה תסתכן בהתרת חוזהו.

לגבי הדרבי הערב (רביעי, 17:00) בגביע הטוטו, השחקן פצוע ובמועדון מחזיקים בחוות דעת של הצוות הרפואי לפיה הוא לא כשיר למשחק, מה גם שביטון בעצמו הודיע אמש כי הוא לא מסוגל לשחק. הבעלים תומר סיני טען הבוקר כי: "אינני מכיר את פרטי החוזה כפי שנחשפו באתר, אך הוחלט שהשחקן לא יהיה בסגל ביום ראשון, אלא אם כן נערוך קודם בירור מעמיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully