וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם: "הסכומים שזורקים מנותקים מהמציאות"

27.10.2010 / 10:00

בווסטהאם מפריכים את הדיווח לפיו הקבוצה תציע 7 מיליון ליש"ט על החלוץ. פונלאנטן נחת בישראל לתקופת התרשמות

הקשר השוויצרי יוהאן פונלאנטן נחת לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) בישראל ויצטרף לאימוני הפועל תל אביב. השחקן בן ה-24 הגיע למספר ימי התרשמות בהם יעבור בדיקות רפואיות והוא מועמד לחזק את סגל הדאבליסטית החל מחודש ינואר, שכן כרטיסו שייך לרד בול זלצבורג האוסטרית. בהפועל תל אביב ינסו להתרשם מכושרו של השחקן, שלא שיחק מתחילת העונה וגם סובל מפציעה בברך לאחר שעבר ניתוח במיניסקוס בפברואר.

פונלאנטן נחשב בעבר להבטחה הגדולה של הכדורגל השוויצרי. שער השוויון שכבש מול צרפת ביורו 2004 הפך אותו למבקיע הצעיר בהיסטוריה של אליפות אירופה, אך בשנים האחרונות הקריירה שלו דעכה. בעונה שעברה שיחק פונלאנטן כמושאל בפ.צ ציריך השוויצרית וכבש 14 שערים בכל המסגרות ובעבר הופיע גם במדי פ.ס.וו איינדהובן וברשיה. לזכותו 40 הופעות ושבעה שערים במדי הנבחרת, אחד מהם מול נבחרת ישראל ברמת גן (2:2) לפני שש שנים.

סוכנו של השחקן מאיר ריפמן אמר: "הפועל תל אביב הזמינה את פונלאנטן להתרשמות הדדית. שני הצדדים רוצים ומתכוונים שיהיה לזה המשך. למיטב ידיעתי, הקשר כשיר לחלוטין, אחרת לא היה מגיע לארץ. לא ידוע לי שפונלאנטן אמור לעבור הליך גיור. הוא מגיע כזר להתרשמות ואני מאמין שבזכות הרקורד שלו והיכולת המוכחת, הוא יתרום הרבה להפועל".

שכטר מחכה לפגישה עם המכשפה

בהפועל תל אביב מודאגים מחסרונו הצפוי של החלוץ איתי שכטר, שייעדר לפחות כשבועיים ויחמיץ את המפגשים מול הפועל באר שבע בליגת העל ובשאלקה בליגת האלופות ויהיה בספק למשחק מול מכבי חיפה.

לאור הממצאים על קרע חלקי בשריר, ביקש שוב החלוץ לצאת ל'מכשפה' מסרביה. הצוות הרפואי לא מתנגד ונראה כי החלוץ אכן יטוס לסרביה בימים הקרובים. מעבר לכך, שמו של שכטר הוזכר בימים האחרונים באתרים רבים בארץ לקראת המעבר, אולי, לאירופה בחודש ינואר הקרוב.

שמו של החלוץ אף הוזכר בתקשורת הגרמנית, הספרדית, ההולנדית ובימים האחרונים גם בהקשר של הליגה האנגלית, כאשר המדיה הבריטית דיווחה על סכום של של 7 מיליון ליש"ט שיוצע על ידי ווסטהאם, סכום שנראה שנופח מעל לכל פרופורציה. המועדון הגיב על הדברים: "שכטר שחקן טוב ובעתיד הכל יכול להיות, אבל הסכומים שזורקים מנותקים מהמציאות".

מאייר: "שכטר לא יכול להוביל קבוצה באירופה"

מעבר לכך, גם הסקאוט הגרמני ג'ראלד מאייר, שהיה קשור לאחרונה בניסיון לשדך את שכטר לבאייר לברקוזן, אומר בפירוש כי הסכומים עליהם מדברים בהפועל ומפורסמים בתקשורת קרובים יותר להיות הזויים מאר מציאותיים.

"זה ששחקן ישראלי מצליח להבקיע עם הקבוצה שלו באירופה וגם בנבחרת נותן לו את הקרדיט לנסות ולצאת מהליגה הישראלית החלשה לאירופה ולקבל את ההזדמנות", אמר מאייר. "לא מסתכלים על שכטר או שחקן אחר ככוכב או שחקן משמעותי שיכול להוביל בליגות הבכירות וההתייחסות היא בהתאם.

"אני לא רואה קבוצה באירופה שתשלם עליו יותר מ-2 עד 2.5 מיליון יורו מקסימום", הוסיף מאייר. "אם הפועל תל אביב תתעקש על סכומים הרבה יותר גבוהים, קבוצות יוותרו עליו. אגב, אם שואלים אותי, הדבר הכי נכון עבורו ועבור ההתפתחות שלו בשלב זה תהיה הליגה הגרמנית ולאחר מכן להתקדם לאנגלית, אך נראה לי שהכסף יקבע מה טוב עבורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully