וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנאדו מאוכזב ממעמדו, עשוי לעזוב

26.10.2010 / 22:59

מאמן מכבי חיפה דחה את הטענות כי הבלם הוותיק בדרך החוצה, למרות שלא פתח גם בהרכב החסר נגד קרית שמונה (1:1)

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: דורון שטיין

אריק בנאדו מאוכזב מאוד ממעמדו במכבי חיפה. הערב (שלישי) המתיחות בינו לבין המאמן אלישע לוי שברה שיאים חדשים, זאת בעקבות העובדה שלא נכלל בהרכב במשחק גביע הטוטו נגד עירוני קרית שמונה (1:1), כשלוי העדיף לעלות עם הבלם סארי פלאח הצעיר בהרכב הפותח שלו. כפי שפורסם לפני המשחק, המאמן הודיע באסיפת שחקנים כי בנאדו לא ייכלל בהרכב. לטענת שחקנים בקבוצה, בנאדו קיבל באכזבה גדולה את ההודעה של לוי וכעת הוא שוקל את דרכו בקבוצה. כבר בחודש ינואר, בנאדו עשוי להודיע על עזיבה או על פרישה מכדורגל, אותה שקל בעבר, לאחר שמתח ביקורת בוואלה! ספורט על מאמנו. בתחילת המשחק, אגב, התעמת בנאדו עם האוהדים, מה שלא תרם לאווירה בין השחקן למועדון. בנאדו אף ספג שריקות בוז כשעלה לשחק במחצית השניה.


מאמן מכבי חיפה אלישע לוי סירב לשתף פעולה עם הקביעות האלה והסביר בסיום המשחק: "הנושא של אריק לא יורד מסדר היום בגלל התקשורת. דיברתי עם אריק לפני המשחק ואמרתי לו שאני רוצה לבדוק את סארי פלאח. הוא ידע שישחק רק במחצית השניה. ההתעסקות הזאת עושה לא טוב. אריק ישחק או לא ישחק על בסיס מקצועי לחלוטין. אני אמרתי בתחילת העונה שהוא יהיה בלם שלישי ונשתמש בו כשנצטרך אותו. אני חושב שאין לנו הזדמנות אחרת אם לא ננסה בגביע הטוטו שחקן צעיר מהנבחרת האולימפית כמו סארי פלאח, את היכולת של אריק אני מכיר. אני מציע שהתקשורת תוריד את זה מסדר היום כי זה מסית את הקהל".

על היכולת הלא משכנעת של מכבי חיפה אמר אלישע לוי: "מכבי חיפה לא נראית טוב, בודאי לא כפי שמצפים ממנה. מבחינת הנקודות אנחנו למעלה ובמצב סביר. מכבי חיפה היא שונה ממה שהיה בשנה שעברה, יש הרבה שחקנים צעירים וחדשים. זו קבוצה שצריכה זמן, ואנחנו נשחק יותר טוב. אני מצפה שבתקופה כזו, גם אם אנחנו לא משחקים טוב, שהאוהדים יגיעו בהמוניהם".

גוסטבו בוקולי אמר בסיום המשחק: "תיקו במשחק הזה זה לא רע. גם בבית חייבים לנצח ואנחנו תמיד רוצים לנצח. לא נורא כי הרבה שחקנים חסרים אצלנו. אין יותר מדי מצב רוח כי התקופה הזו פחות טובה, אבל רק דרך עבודה קשה אנחנו יכולים לצאת מזה. אנחנו יודעים שהליגה עוד ארוכה ויש לנו עוד מה לתת. אם האוהדים איתנו, אנחנו נצא מזה". על נושא בנאדו, הוסיף הקשר: "מה שקורה איתו זה כואב כי הוא חלק מאיתנו וזה לא נעים. אנחנו מבקשים שהאוהדים יהיו איתנו כי הוא חלק מהקבוצה. הוא רוצה להצליח איתנו, וזה הדבר הכי חשוב".

הקשר עידן ורד עבר את בדיקת הסי. טי ומחר ייוודעו תוצאותיה. ורד מקווה כי לא יזדקק לניתוח שעשוי להשבית אותו לתקופה ארוכה. בקבוצה ימשיכו לבחון את הקשר הגנאי סיידו יאיא, שנכנס כמחליף במחצית השניה.

בן שמעון: "זה היה נראה בסדר"

מוליכת ליגת העל הסתפקה גם היא בנקודה, והמאמן רן בן שמעון סיכם: "הרבה שחקנים שלנו לא שיחקו תקופה ארוכה, אבל זה היה נראה בסדר. כשאלרואי כהן על המגרש, קורים דברים יפים. יש לו עוד הרבה מה לשפר. השחקנים מקבלים ביטחון במשחקים כאלה. ההרכב של חיפה זה הרכב של קבוצה שיכולה לקחת אליפות בישראל, כך שאני לוקח ממשחק כזה דברים למשחק הבא. אנחנו עוד צריכים לנצח כדי לעלות שלב".

כובש שער השוויון אלרואי כהן: "אני יודע בדיוק מה רן בן שמעון דורש ממני. אני מכבד את המחמאות שאני מקבל, אבל אני נשאר על הקרקע כי אני עובד קשה. הקבוצה שלנו מחוברת על המגרש ומהסיבה הזו זה סוחף אותי, ולא להיפך. אנחנו לא חושבים על מקום כמטרה, אלא כל משחק לעצמו ומשקיעים בשביל המשחק הזה. זה מה שנותן לנו את התוצאות. לסיים בתיקו בקרית אליעזר זו תוצאה טובה. אני מאמין שנעלה מהבית הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully